مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان:

طرح جامع اطلس گردشگری استان بزودی تدوین می‌شود



مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: پروژه‌های گردشگری دریایی ساحلی را به‌عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار و پیشران در حوزه گردشگری دنبال می‌کنیم.

به گزارش صبح ساحل، «محمد محسنی»، مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان امروز  در نشست با رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به‌ضرورت تصویب شرح وظایف وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از سوی نمایندگان که هم‌اکنون در مجلس مطرح است، گفت: با وحدت نظر تمام نمایندگان استان، امیدوارم این اتفاق بیفتد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان ادامه داد: طرح جامع اطلس گردشگری استان در دست تدوین است که حوزه مأموریتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به لحاظ جغرافیای فعالیت‌ها مشخص می‌کند و محدوده کار و فعالیت افرادی که می‌خواهند در این سه حوزه اقدام کنند را تعیین می‌کند.

وی سرعت به بخشیدن به صدور مجوزها در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی را ضروری دانست و بیان کرد: با برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات، فرآیندهای صدور مجوزهای گردشگری و صنایع‌دستی تسهیل شده است.

محسنی اضافه کرد: حمایت از صنایع‌دستی به‌منظور توانمندسازی جامعه صنعتگران صنایع‌دستی به‌خصوص روستاها و محلات بافت قدیمی شهر بندرعباس نیز در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان بابیان اینکه اداره‌کل به‌عنوان یکی از ادارات پیشران در استان مطرح‌شده است، گفت: پروژه‌های گردشگری دریایی ساحلی به‌عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار و پیشران در حوزه گردشگری را دنبال می‌کنیم.

همچنین «محمد آشوری»، رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مدیران و کارکنان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، از برنامه‌های پیشنهادی و طرح‌های این اداره‌کل در سطح ملی و استانی استقبال و حمایت خود را اعلام کرد.

آشوری بر ضرورت همکاری و هم‌افزایی بین ادارات و ارگان‌های همکار در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نقش دارند، تأکید کرد و قول داد به‌زودی جلسه مشترک شورای معاونان اداره‌کل و مجمع نمایندگان استان برای تشریح برنامه‌های اجرایی و تبادل‌نظر برگزار شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها