سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان:

سرانه فضای آموزشی در هرمزگان ۴/۸ مترمربع است/ لزوم مشارکت خیرین در ارتقای سرانه فضای آموزشی



سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان از لزوم توجه بیشتر به سرانه فضای آموزشی خبر داد.
 
 
به گزارش صبح ساحل، مهدی باوقار زعیمی صبح امروز با بیان اینکه وضع موجود سرانه فضای آموزشی در استان هرمزگان ۴/۸ مترمربع می باشد، اظهار داشت: با جدیت به دنبال ارتقای سرانه فضای آموزشی در استان می باشیم.
وی همچنین افزود: در سند تحول بنیادین در زیرنظام فضا سرانه فضای آموزشی برای هر دانش آموز ۸/۳ مترمربع تعریف شده است که امروز در کشور متوسط این رقم ۵/۲ مترمربع می باشد .
سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان در ادامه با تاکید بر اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت می باشد، ابراز داشت: شهرستانهای بندرعباس، میناب و قشم نیازمند توجه بیشتری به ارتقای سرانه فضای آموزشی می باشند.
وی با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی پیش از انقلاب کمتر از ۱/۵ مترمربع بود که در حال حاضر به برکت پیروزی انقلاب اسلامی این رقم به ۵/۲ متر مربع رسیده است،خاطرنشان ساخت: برای رسیدن به این سرانه خیرین مدرسه‌ساز که همواره یاری‌گر نظام تعلیم وتربیت بودند مشارکت چشمگیری داشتند.
سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با اعلام اینکه بیش از ۸۰ درصد از پروژه‌های تکمیلی این استان در سالهای اخیر با مشارکت خیرین احداث شده است، تصریح داشت: میزان مشارکت خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان می باشد.
باوقار در پایان گفت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان هرمزگان بازوی توانمند اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان از ابتدای تأسیس به عنوان یک نهاد مردمی با بیش از۷۰۰ خیر مدرسه ساز گام‌های بلندی در مدرسه‌سازی و محرومیت‌زدایی استان هرمزگان برداشته‌ است.
منتشر شده: 1
یاسمین
۲ امرداد ۱۴۰۲
سلام برخی از مدارس بندرعباس قدیمی هستند و نسبت به وسعت زمین مدرسه، بنای کوچک و تعداد کلاس کمی دارند، این مدارس پاسخگوی نیاز دانش اموزان نیستد. مسئولین وخیرین گرامی خواهشا به این گونه موارد توجه کنن
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها