نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

عملکرد هئیت فوتبال هرمزگان بسیار خوب است



احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور در هئیت فوتبال استان هرمزگان با قاسم رنجبریان رئیس هئیت دیدار و گفت و گو کرد.

      
به گزارش صبح ساحل، احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه یعقوب دبیری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس با حضور در هئیت فوتبال استان هرمزگان با رئیس این هیئت دیدار کردند.
در این دیدار احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس،  قشم  ابوموسی , حاجی‌آباد و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: از این که هئیت فوتبال در دستان اهلش می باشد بسیار خوشحال هستم و اگر سکان تمامی هئیت های ورزشی  در دستان علاقمندان و اهالی رشته ورزشی خودش باشد یقینا شاهد پیشرفت آن هئیت ورزشی خواهیم بود.
وی اظهار داشت : عملکرد هئیت فوتبال استان هرمزگان در این چند سال بسیار خوب و راضی کننده بوده است و امیدوارم که قاسم رنجبریان و اعضای هیئت فوتبال همچنان برای پویایی فوتبال استان تلاش کنند.
مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: از مديرکل ورزش و جوانان می خواهم که نظارت کافی روی همه هئیت های ورزشی داشته باشد و تا جایی که امکان دارد سکان ریاست هئیت های ورزشی را به اهل آن رشته ورزشی بسپارند. به طور مثال این که سرپرستی هئیت دوومیدانی به منصور پزشک از دوندگان سابق و قهرمان استان سپرده شده است و یقینا ایشان می توانند با دلسوزی که نسبت به دوومیدانی دارد به ارتقا این رشته ورزشی کمک کند.
وی بیان داشت : بنده هم به عنوان نماینده مردم تمام سعی خود را خواهم کرد تا ورزش استان و زیر ساخت های ورزشی آن کوچکترین مشکلات را داشته باشند.
قاسم رنجبریان رئیس هئیت فوتبال استان هرمزگان هم در این دیدار گفت: بسیار خوشحال و خرسند هستم که احمد مرادی به همراه یعقوب دبیری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس به هئیت فوتبال آمده اند و امیدوارم که حضور این دو عزیز  برکات خوبی برای فوتبال استان داشته باشد.
وی بیان داشت : چه آن زمان که دبیر بودم و در کنار عباس امینی زاده به عنوان رئیس هیئت فوتبال مشغول به فعالیت بودم چه اکنون که به عنوان خادم و رئیس هیئت فوتبال هستم دغدغه های باشگاه های ورزشی را داشته ام و سعی کرده ام که همیشه مشکلات مدیران فوتبالی را درک کنم.
قاسم رنجبریان گفت: مجموعه هئیت فوتبال و یکایک مسوولان کمیته های هئیت فوتبال همیشه با تمام وجود در خدمت باشگاه های فوتبال استان بوده اند.
وی اظهار داشت : با وجود این که از جای خاصی کمک به هئیت فوتبال استان نمی شود اما اجازه نداده ام که کوچکترین بدهی را داشته باشم و در پرداخت حق الزحمه داوران هم به روز هستیم و بدهی به قشر زحمتکش داوران نداریم.
رئیس هیئت فوتبال هرمزگان بیان داشت: تمامی کلاس ها داوری و مربیگری را به موقع برگزار کردیم و یکی از کارهای که امسال در دستور کار قرار گرفته است سرکشی از هئیت های سطح استان است و با این کار از نزدیک مشکلات هئیت های شهرستانی را درک خواهیم کرد.
قاسم رنجبریان گفت: اصغر معماری به عنوان دبیر هیئت فوتبال و عباس امینی زاده نایب رئیس آقایان و سایر اعضای هیئت رئیسه دوش به دوش بنده مشغول به پرداختن امورات هئیت فوتبال هستند و از یکایک آن ها و تمامی مسوولان کمیته ها و اعضای آن ها هم کمال تشکر دارم.

   

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها