مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در آیین گرامیداشت روز خبرنگار:

تمامی اهالی رسانه در سامانه جامع رسانه‌های کشور ثبت‌نام کنند


نویسنده: معصومه نعمتی

آیین گرامیداشت روز خبرنگار به همت استانداری هرمزگان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حضور اهالی رسانه و مطبوعات، خبرنگاران و جمعی از مسئولین استانی، 21مردادماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد.
      
   
به گزارش صبح ساحل، «اسمعیل جهانگیری»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ضمن عرض تسلیت شهادت امام سجاد (ع) و با عرض خیرمقدم خدمت دکتر کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان و دیگر مقامات حاضر در سالن از همکاری همه جانبه استاندار هرمزگان با مجموعه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز تقدیر کرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: «در طول تاریخ مستنداتی نداریم که به لحاظ گفتگو و گفتمان به اندازه زمان امروز جبهه حق و باطل، پنجه در پنجه هم بوده باشند. جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار حق با تمام قوا در مقابل دشمنانی بود که تلاش داشتند حماسه و شور حسینی را کمرنگ کنند و همه شاهد بودیم که چگونه تلاش‌شان بی‌ثمر ماند».
جهانگیری در ادامه افزود: «این نبرد حق علیه باطل رسالت اهالی رسانه را بسیار سنگین‌تر می‌کند که این جهاد را با تمام قوا ادامه دهند. در این جنگ نابرابر رسانه‌ای که جوانان ما را مورد هدف قرار داده‌اند، از شما عزیزان رسانه‌ای تقاضا می‌کنیم که در حوزه فرهنگی به آن توانمندی برسیم که همانگونه که در نبرد هشت ساله حق علیه باطل بودیم، در این مسیر هم قدرتمند عمل کنیم».
وی ضمن اشاره به خط مشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «تنها مرجع خدمات ما به اهالی رسانه از طریق سامانه جامع رسانه خواهد بود و تمام خدمات ما از این طریق انجام خواهد شد. بنابراین تمامی اهالی رسانه باید در این سامانه ثبت‌نام کنند تا از خدمات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره‌مند شوند».
جهانگیری درباره مسیر ارزیابی از رسانه ها اشاره کرد: «یک جشنواره جامع رسانه‌ای تحت عنوان «قلم مجاهد» تدارک دیده‌ایم که طی دو سه روز آینده اطلاع‌رسانی خواهدشد. ان‌شاالله سال آینده چهره‌های رسانه‌ای استان را از طریق این جشنواره مشخص خواهیم کرد. یک جایزه ویژه شهید یوسف دقت داریم که به برترین این حوزه تعلق خواهد گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: «دشمن درحال حاضر به دنبال یاس‌آفرینی است و از شما اهالی رسانه تقاضا دارم سوای از اینکه چشم و گوش مردم در بیان مشکلات هستید، مراقب باشید وسیله‌ای برای سوء استفاده دشمن برای ایجاد یاس‌آفرینی نباشید».
وی در اشاره به موضوعات این جشنواره گفت: «پیشرفت، فرزندآوری و جوانی جمعیت، استکبارستیزی، حمایت از آرمان فلسطین و مکتب سردار شهید سلیمانی از مواردی است که باید به آن پرداخته شود».
   
پیگیری برای اجرای فاز دوم مسکن خبرنگاران 
معاون سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان نیز در آیین گرامیداشت روز خبرنگار ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و مجاهدت در زمینه تبیین و امیدآفرینی تمامی خبرنگاران، روز خبرنگار را به تمامی اهالی رسانه تبریک گفت.
احسان کامرانی در ادامه افزود: «نظر به دیده‌بانی که اهالی رسانه و خبرنگاران استان با تمامی کاستی‌های موجود دارند، قول می‌دهیم تمام خواسته‌های مطرح شده توسط مدیرعامل خانه مطبوعات از جمله بحث مسکن خبرنگاران، شفافیت اخبار و مصونیت رسالت خبرنگاری و انتشار خبر را به مرحله اجرا برسانیم. در زمینه مسکن خبرنگاران تمام متقاضیانی که فرم «ج» آن‌ها سبز است با مراجعه به سامانه مراحل ثبت‌نام را انجام دهند تا هر چه زودتر مراحل فاز دوم مسکن خبرنگاران آغاز شود».
معاون سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان  در پایان گفت: «امسال سال انتخابات است و ما این درخواست را از شما داریم که به کمک شما مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات آتی داشته باشیم».
گفتنی است که در پایان این مراسم از خدمات خبرنگاران، اهالی رسانه استان و پیشکسوتان این عرصه تقدیر شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها