۲ هزار و ۵۲۴ دستگاه استخراج رمز ارز در بندرلنگه کشف شد



جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۲ هزار و ۵۲۴ دستگاه مربوط به تجهیزات دریافت رمز ارز دیجیتال درشهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ مهرداد مشوق»، جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی رصد و کنترل محورهای مواصلاتی یکی از روستاهای آن شهرستان به یک دستگاه پژو پارس مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف و راننده آن را نیز دستگیر کنند. در بازرسی از این خودرو ۲۵۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به همراه متعلقات کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: کارشناسان ارزش کشفیات مکشوفه را ۵۳ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال برآورد کردند و در این راستا متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان در خاتمه از هموطنان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه استفاده غیر مجاز از دستگاه های استخراج رمز ارز دیجیتال (ماینر) موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها