لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور

شهرداری با برد و فولاد با باخت نیم فصل دوم را شروع کردند



دو نماینده هرمزگان هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور را با یک پیروزی و یک شکست آغاز کردند.

به گزارش صبح ساحل، در هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه غدیر بندرعباس از تیم شهدای حیات داود گناوه میزبانی کرد و حریف خود را با شکست بدرقه کرد.


فولاد هرمزگان که امید زیادی داشت در آغاز دور برگشت با تغییراتی که در ترکیب خود ایجاد کرده بود به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند در ورزشگاه پیوسته چابهار از تیم منطقه آزاد شکست خورد.


در هفته دهم و شروع دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی با شگاه های کشور شهرداری بندرعباس در خانه  به مصاف تیم  شهدای حیات داود گناوه رفت‌. این دیدار  ۱۱ گل داشت که سهم نارنجی‌پوشان شهرداری ۷ گل و سهم تیم گناوه چهار گل بود.در این بازی دو تیم تا نتیجه چهار چهار هم پای هم پیش می رفتند اما شاگردان حمید رضایی در تیم شهرداری بندرعباس در پنج دقیقه پایانی دوازده دقیقه سوم در ساحل ورزشگاه غدیر طوفان به راه انداختند و با سه گل پی در پی که به ثمر رساند در پایان ۷ بر ۴ حریف بوشهری خود را شکست دادند. در این بازی برای نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس شايان جمشيدى سه گل، احسان درا، ابوالفضل شريف پور، حسين لک زايى و رضا عباسى هرکدام یک گل به ثمر رساندند.


 نارنجی پوشان شهرداری با این پیروزی و با ۱۱ امتیاز جایگاه هفتم جدول رده بندی را به خود اختصاص دادند. تیم شهرداری بندرعباس در هفته یازدهم به اردکان خواهد رفت تا با چادرملو بازی کند. شاگردان مجتبی ذاکری در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی با شگاه های کشور به چابهار رفتند و با دست خالی از این شهر برگشتند.در این بازی قرمز پوشان فولاد هرمزگان با سه گل بازی را به تیم منطقه آزاد چابهار واگذار کردند تا با همان  ۹ امتیاز قبل و یک پله سقوط در جایگاه هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرند. مهرشاد اگور، معین منصوری و  محمد نبات زئی برای  منطقه آزاد چابهار گلزنی کردند. در سایر دیدارهای این هفته دکتر تامین اصفهان پنج بر شش مغلوب شاهین خزر رودسر شد‌. پارس جنوبی بوشهر ۸ بر ۳ صدرشیمی یزد را از پیش رو برداشت.


مقاومت گلساپوش یزد سه بر یک چادر ملو را از پیش رو برداشت.‌ هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور یکشنبه ۲۹ مرداد  برگزار خواهد شد.در این هفته  فولاد هرمزگان با پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه غدیر بندرعباس بازی می‌کند. حیات داود گناوه با تیم  منطقه آزاد چابهار در ورزشگاه شهدا خلیج فارس گناوه دیدار می کند. شاهین خزر رودسر با  مقاومت گلساپوش یزد در  ورزشگاه شهرداری رودسر بازی می کند. صدرشیمی یزد از تیم دکتر تامین اصفهان در  ورزشگاه سلمان مردآباد یزد میزبانی خواهد کرد و چادرملو اردکان با  شهرداری بندرعباس در ورزشگاه آزادی  اردکان بازی می کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها