دهستان کهورستان بندرخمیر هرمزگان به بخش ارتقا یافت



استاندار هرمزگان گفت: با موافقت وزیر کشور، دهستان کهورستان از توابع شهرستان بندرخمیر به بخش ارتقا یافت و ۲ دهستان جدید نیز در این شهرستان ایجاد شد.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان گفت: در راستای آخرین تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری به استناد ماده (۱۳) مصوب ۱۳۶۲، وزیر کشور با تبدیل دهستان کهورستان و دهستان لاتیدان به بخش کهورستان موافقت کرد.

وی اضافه کرد: براساس این مصوبه، روستای کهورستان به عنوان مرکز این بخش تعیین شده است. این بخش دارای ۱۰هزار و ۵۰ نفر جمعیت و ۲۳ روستا خواهد بود.

استاندار هرمزگان افزود: همچنین دهستان لاتیدان از ترکیب روستاها، مزرعه ‌ها و مکان‌های واقع در محدوده جغرافیایی که تایید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، شامل روستاهای نیمه کار، نره، چوری، دریخا، مارو، پی پر، آشتابی و آرابی ایجاد و روستای نیمه کار به عنوان مرکز این دهستان تعیین شد.

وی گفت: همچنین در بخش مرکزی شهرستان خمیر یک دهستان به نام کشار از ترکیب روستاها، مزرعه ها و مکان‌های واقع در محدوده جغرافیایی موضوع نقشه پیوست از جمله کشار بالا، کشار زیر، چمردان، کشار سرگپ، کشار دوستان، چاه لیمو، چاه گود چمردان، شهر جدید علوی، تهلو و انگوران تهلو ایجاد و روستای کشار بالا به عنوان مرکز این دهستان تعیین شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها