استاندار :

هرمزگان دومین استان پیشگام در راه‌اندازی مرکز مبارزه با پولشویی است



 استاندار هرمزگان بااشاره به اینکه این استان در راه‌اندازی مرکز مبارزه با پولشویی پیشگام است، گفت: درحال حاضر به عنوان دومین استان کشور پس از تهران، مرکز مبارزه با پولشویی را راه‌اندازی کردیم که می‌تواند به شکل قابل توجهی جلوی فسادها را بگیرد.

        

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی روز چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در دیدار مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان و علیرضا احمدی منش دادستان مرکز استان و اعضای شورای قضایی استان با وی، با اشاره به اینکه وظیفه دولت و سایر قوا کمک به مردم و حل مسائل و مشکلات است، افزود: اجرای آزمایشی طرح حکمرانی هوشمند در استان نیز باعث شده است در مبارزه با فسادهای موجود در استان با کمک دستگاه قضایی بهتر عمل کنیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه امروز تعامل خوبی بین قوای مختلف به ویژه قوه مجریه و قضائیه وجود دارد و در سطح استان هرمزگان نیز تمام تلاش براین بوده که در این مسیر حرکت کنیم و مشکلات را با همکاری هم حل کنیم.

 نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تاکید بر اینکه کار کردن برای مردم افتخار است، اظهار کرد: برای مردم آنچه مهم است کارکرد نظام و تلاش‌هایی است که قوای مختلف برای افزایش رفاه و کاهش مشکلات دارند، از این رو همکاری و تعامل همه جانبه برای توسعه کشور مورد نیاز است.

دوستی با اشاره به فضای همکاری و تعامل دوجانبه بین استانداری و دادگستری هرمزگان گفت: تلاش دولت در سطح استان حل چالش‌های اساسی مردم و توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌ها است و موفقیت‌های خوبی نیز حاصل شده که بخشی از این موفقیت‌ها نتیجه تعامل با دستگاه قضایی بوده است.

وی ابراز کرد: یکی از رسالت‌های مهم دولتمردان و تمام ارکانی که در نظام اسلامی فعالیت دارند، خدمت رسانی و تلاش برای کاهش مشکلات مردم است.

   

عزم جزم همه ارکان نظام برای خدمات رسانی به مردم

رییس کل دادگستری هرمزگان نیز در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و تقدیر از تلاش‌های یکساله مجموعه دولتی به‌ویژه استاندار هرمزگان اظهار کرد: عزم همه ارکان نظام برای خدمات رسانی به مردم جزم است و با وجود تمام دشمنی‌ها و کارشکنی‌ها قوای سه‌گانه بدون کار نمایشی و فضاسازی به دنبال راه افتادن کار مردم و حل چالش‌ها هستند.

مجتبی قهرمانی بااشاره به اینکه در سطح استان هرمزگان نیز استاندار با تمام توان در میدان بوده و اقدامات و کارهای بزرگی در ۲ سال گذشته صورت داده که قابل تقدیر است، گفت: ایشان در موضوعات مختلف از جمله بحث قاچاق سوخت محکم ایستاده است که زمینه ساز اتفاقات خوبی در این حوزه شد.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی نیز بهترین شرایط مدیریتی بر کشور حاکم است و روسای قوای سه گانه تعامل خوب و سازنده‌ای با یکدیگر دارند و این مساله در سطح استان نیز قابل مشاهده است.

رییس کل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: روحیه تعامل و همکاری استاندار با حوزه قضایی نیز قابل تقدیر است و در مدت ۲ سال گذشته، چالشی بین ۲ قوه مجریه و قضاییه وجود نداشته و همواره تلاش شده با نگاه تعاملی مسائل حل شود.

در پایان این دیدار رییس کل دادگستری هرمزگان با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های استاندار هرمزگان در یکسال گذشته تجلیل کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها