در جشنواره شهید رجایی جاسک:

رئیس اداره ورزش و جوانان مدیر برتر شناخته شد



رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان جاسک در جشنواره شهید رجایی جاسک به عنوان مدیر برتر و نمونه شهرستان انتخاب شد.

      
به گزارش صبح ساحل، بر اساس ارزیابی شاخص ها و عملکرد ادارات شهرستان جاسک توسط فرمانداری عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک به‌ عنوان مدیر برتر و نمونه شهرستان انتخاب شد و طی مراسمی با حضور مهرانی فرماندار ، دوراندیشی معاون سیاسی امنیتی ، ایزدی پور معاون برنامه ریزی فرمانداری و مسولین ادارات ز ایشان تجلیل شد. 
عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت:  کسب رتبه برتر اداره ورزش وجوانان جاسک با تلاش مسولین هئیت ها و باشگاه ها ومربیان  ورزشی به دست آمده است.
وی بیان داشت: خدمت به مردم و جامعه ورزش برای بنده یک افتخار است چون هرچه داریم از برکت خون شهدا و مردم داریم و مردم از سرمایه های اصلی نظام و انقلاب هستند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک خدمت به جامعه ورزش را  از وظیفه اصلی خود دانست و گفت: حمایت های فرماندار و مدیر کل ورزش و جوانان  از ورزش جاسک قابل تقدیر است.

   
رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت: از سال ۱۴۰۰تا شهریورماه ۱۴۰۲ این اداره با حمایت های دولت مردمی ایران قوی و مقام عالی ورزش و استاندار هرمزگان مدیر کل ورزش و جوانان استان،  فرماندار و امام جمعه جاسک تعداد ۲۵ زمین  چمن مصنوعی در سطح شهرستان وروستا های بخش لیردف و بخش مرکزی با اعتبار بیست پنج میلیارد تومان احداث و تحویل جامعه ورزش شهرستان شده است.  رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک اظهار داشت: رسانه های استانی و کشوری و خبرنگاران  در جهت انعکاس اخبار و فعالیت های ورزشی جاسک نقش مهمی ایفا کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها