راهپیمایی جاماندگان اربعین عصر چهارشنبه در هرمزگان برگزار می شود



سخنگوی مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین بندرعباس گفت: راهپیمایی جاماندگان اربعین عصر چهارشنبه در بندرعباس و سراسر استان برگزار می شود.

     

به گزارش صبح ساحل، مهدی احترامی گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین در شهر بندرعباس روز چهارشنبه ساعت ۱۶ از پارک دباغیان تا مسجد جامع برگزار خواهد شد. با توجه به شرایط آب و هوایی ۳۲ موکب در مسیر پیاده روی مستقر هستند.

احترامی ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام اربعین سرور و سالار شهیدان با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در بندرعباس اظهار کرد: بحمدلله تهمیدات خوبی در راستای برگزاری این مراسم معنوی در سطح استان اندیشیده شده است.

وی گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی همچون سالهای گذشته در بندرعباس و در برخی از شهرستانهای استان با حضور عاشقان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌شود.

احترامی ادامه داد: طی جلسات متعدد تاکید شده که از کلیه ظرفیت‌های موجود برای خدمات‌رسانی به زائران در مسیر پیاده روی استفاده شود و برای این منظور تمهیدات لازم برای برپایی مواکب جاماندگان اربعین حسینی و ایستگاه‌های صلواتی و سایر خدمات اتخاذ شده است.

سخنگوی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در بندرعباس یادآور شد: تا کنون ۳۲ موکب برای پذیرایی از جاماندگان اربعین در بندرعباس اعلام آمادگی کردند و در روز اربعین در مسیر پیاده روی مستقر خواهند شد و از جاماندگان پیاده روی اربعین پذیرایی می‌کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها