تجلیل از مدیران برتر شهرستان بندرعباس از سوی فرمانداری



در جلسه شورای اداری شهرستان بندرعباس از مدیران و کارمندان برتر دستگاه های اجرایی تقدیر به عمل آمد

    
به گزارش صبح ساحل، جلسه شورای اداری شهرستان  با حضور احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، و  محمد مرودی فرماندار شهرستان از مدیران و کارمندان برتر شهرستان تقدیر به عمل آمد.

فرماندار بندرعباس ضمن تبریک هفته دولت و قدردانی از تلاش های همه مدیران شهرستان افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا، و حمایت های استاندار جهادی استان شاهد آبادانی و پیشرفت شهرستان بندرعباس در حوزه‌های مختلف هستیم .

مرودی اشاره کرد : مردم ولی‌نعمتان ما هستند و مدیران ادارات و نهادها باید تمام توان خود را در جلب رضایت مردم و حل مشکلات آن‌ها به‌ کارگیرند.

وی  تصریح کرد: همه مدیران و مسئولانی که در دستگاههای اجرایی شهرستان مشغول به خدمت هستند از دیدگاه اینجانب برتر هستند زیرا تمام تلاش و توان خود را برای خدمت به مردم شریف بندرعباس به کار گرفته اند

فرماندار بندرعباس همدلی و هم‌افزایی و مشارکت را عامل اصلی اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ارزشمند در حوزه‌های مختلف در سطح شهرستان خواند و گفت: با تلاش شبانه روزی مدیران دستگاه های اجرایی ،شهرداران ،دهیاران و همراهی شورای های شهرستان ، شاهد به ثمر رسیدن پروژه‌های بزرگی در سطح شهرستان بندرعباس هستیم.

در ادامه این جلسه دکتر احسان کامرانی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به حماسه بزرگ اربعین حسینی گفت : فرصت جهت خدمت گذاری به مردم در دولت مردمی ،نصیب هر کسی نخواهد شد پس مدیران تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند و از هیچ کوششی جهت خدمت صادقانه به شهروندان دریغ نکنند.

گفتنی است در پایان این مراسم با توجه به شاخص‌های ارزیابی توسط بازرسان و  کارشناسان فرمانداری از  مدیران و کارمندان نمونه شهرستان تقدیر به عمل آمد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها