رشد ۵۰ درصدی خریدتضمینی گندم در هرمزگان



مدیرتعاون روستایی هرمزگان گفت: طی یک سال اخیر بیش از ۵۰ درصد خرید تضمینی گندم در هرمزگان افزایش و همچنین خرید توافقی لیمو نیز ۵ برابر شد.

        

به گزارش صبح ساحل، عیسی برخورداری‌پور ظهر امروز (بیست و یکم شهریورماه) اظهار کرد: خرید تضمینی مباشرتی گندم به میزان ۶۰ هزار و۲۶۲ تن، خرید تضمینی سایر محصولات «کلزا» به میزان ۳۳۰ تن، خرید توافقی لیموترش به میزان ۱۴ هزار و۵۱۰ تن، عرضه محصولات کشاورزی در غرفه دائم و موقت به میزان ۱۰۱۵ تن، توزیع مواد سوختی به میزان ۶۴۰۶۶ هزار لیتر گوشه ای از خدمات تعاون روستایی در هرمزگان طی یک سال اخیر است.

مدیرتعاون روستایی هرمزگان در ادامه سخنانش به توزیع آرد روستایی به میزان ۳۲ هزارو ۳۴۵ تن، توزیع انواع کود شیمیایی آلی و زیستی ۵۹۰ تن، توزیع نهاده های دامی حدود ۵ هزارو ۷۲۱ تن، تولید و فرآوری بذر اصلاح شده گندم به میزان ۹۲۷ تن اشاره کرد و افزود: اجرای عملیات آب و خاک در شرکت های تعاونی تولید و سهامی زراعی در سطح ۱۵۰ هکتار، اجرای عملیات یکجا کشتی در شرکتهای تعاونی تولید در سطح ۲۵۰ هکتار و اجرای کشت قراردادی در شرکتهای تعاونی تولید در سطح ۱۰۰ هکتار، برگ زرین دیگری درکارنامه درخشان شرکت تعاون روستایی هرمزگان تلقی می شود.

برخورداری پور بیان داشت: شرکت تعاون روستایی استان هرمزگان از ابتدای سال جاری تاکنون در زمینه خرید و فروش لیموترش از باغداران هرمزگانی عملکرد مثبتی داشته است به طوری که افزایش ۵ برابری را نسبت به مدت مشابه پارسال شاهد بودیم.

وی گفت: افزون بر ۶۰ هزارتن خرید تضمینی گندم توسط شبکه تعاون روستایی استان داشته ایم و این آمار نشان دهنده آن است که با افزایش ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو هستیم.

مدیرتعاون روستایی هرمزگان در پایان اذعان داشت: ذخیره سازی ۴۵۰ تن میوه شب عید و عرضه آن با قیمت تنظیم بازار در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ و نوروز ۱۴۰۲ صورت گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها