رئیس سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری بندرعباس:

هفته آینده منتظر نرخنامه جدید تاکسی‌ها باشید


نویسنده: معصومه نعمتی

نرخ کرایه تاکسی در شهر بندرعباس با ورود به سال ۱۴۰۲ افزایش پیدا کرد. حال با گذشت نزدیک به ۶ماه از سال ۱۴۰۲ به نظر می‌رسد که برخی رانندگان تاکسی دوباره اقدام به افزایش کرایه‌ها کرده‌اند؛ موضوعی که موجب اعتراض شهروندان شده است. این درحالی است که رئیس سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری بندرعباس می‌گوید که نرخنامه تاکسی‌ها از سال گذشته تغییری نکرده‌است و رانندگان باید طبق نرخنامه سال قبل عمل کنند.
  
«حمیدرضا حیدری‌پوری»، رئیس سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار صبح ساحل درمورد نرخنامه تاکسی‌های شهر بندرعباس گفت: «ما نرخ جدید را پیشنهاد داده‌ایم، نرخنامه در شورا مصوب شده و به ستاد تنظیم بازار فرستاده شده است».
وی افزود: «در بخش کارشناسیِ ستاد تنظیم بازار این مصوبه تایید شده و پس از آن‌ که در کمیسیون مصوب شود، نرخنامه جدید اعلام می‌شود».
وی در پاسخ به اینکه درحال حاضر کرایه‌ها بر چه اساسی است، گفت: «فعلا نرخ جدیدی مطرح نشده و تاکسی‌ها باید طبق نرخنامه قبلی عمل کنند».
حیدری‌پوری افزود: «نرخنامه قبلی مربوط به سال گذشته است؛ بنابراین کرایه تاکسی‌ها همچنان باید طبق نرخ سال گذشته باشد».
رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری بندرعباس گفت: «نرخنامه جدید طی هفته آینده در ستاد تنظیم بازار مصوب شده و سپس اعلام می‌شود».
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها