با حضور رئیس جامعه هتل‌داران کشور انجام شد؛

افتتاح هتل ۲۵۰ تخت خوابی و دفتر جامعه هتلداران قشم/ ستاره‌های مراکز اقامتی جزیره واقعی می‌شود



با حضور رئیس جامعه هتل‌داران کشور، مدیرکل نظارت و ارزیابی وزارت میراث فرهنگی کشور و فعالان حوزه گردشگری، دفتر جامعه هتلداران و هتل ۲۵۰ تخت خوابی در قشم افتتاح شد.


به گزارش صبح ساحل، مدیرعامل جامعه هتل‌داران قشم در نشست هفته گردشگری با محوریت گردشگری، سرمایه گذاری سبز و توسعه پایدار با حضور رئیس جامعه هتل‌داران کشور و اعضای هیات مدیره این جامعه برگزار شد، گفت: دفتر جامعه هتلداران قشم با هدف آموزش، توسعه و هماهنگ سازی مراکز اقامتی و گردشگری در قشم افتتاح شد که امید می رود روند پذیرش گردشگر با اقدامات این نهاد، بیش از پیش از لحاظ کمی و کیفی توسعه یابد.
عبدالباسط رضوانی با اشاره به بازدید رئیس جامعه هتل‌داران کشور و تیم همراه از هتل‌های سطح شهر قشم، تصریح کرد: هتل آراکتای قشم نیز با ظرفیت ۹۸ اتاق افتتاح شد که از لحاظ ساختار و نوع سرویس دهی می تواند به عنوان یک شاخص در پروژه های هتل سازی تبدیل شود.

  
افزایش ظرفیت تخت هتل های قشم به ۹۵۰۰ تخت

  
مدیرعامل جامعه هتلداران قشم یادآور شد: با افتتاح این هتل ظرفیت پذیرش گردشگر در قشم به ۹۵۰۰ تخت افزایش پیدا کرد‌.
وی ادامه داد: با افزایش این تعداد تخت و همچنین افزایش تخت های در حال احداث تا پایان امسال، بخش عمده ای از تقاضای گردشگران و متقاضیان اقامت در قشم تامین می شود.

  


راه اندازی سامانه رزرواسیون مراکز اقامتی قشم

  

رضوانی ضمن تقدیر و قدردانی از رئیس جامعه هتل‌داران کشور، مدیرکل نظارت بر عملکرد وزارت میراث فرهنگی، هیات مدیره جامعه هتلداران کشور و معاونت فرهنگی و گردشگری سازملن منطقه آزاد قشم عنوان کرد: سامانه رزرواسیون مراکز اقامتی قشم با هدف رزرو یکپارچه تخت و اتاق، حذف واسطه، کاهش هزینه‌ها و ارائه خدمات گردشگری نیز رونمایی شد.
وی گفت: این سامانه از ابتدای دیماه آماده استفاده کاربران خواهد بود و گردشگران می توانند بدون واسطه مراکز اقامتی مورد علاقه خود را انتحاب و رزرو کنند.

  
ستاره های هتل ها واقعی می شود

  

مدیرعامل جامعه هتلداران قشم در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ستاره های هتل های قشم تا پایان امسال واقعی می شود. وی با بیان اینکه کیفی سازی هتل ها در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: شاخص های اعطای ستاره به هتل ها ابلاغ خواهد شد و بر همین اساس هتل ها رتبه بندی و قیمت گذاری می شوند.


این مقام مسئول با بیان اینکه ۳۷۰۰ نفرساعت در قالب ۸ دوره آموزشی هتلداری و گردشگری، آموزش دیده اند، افزود. رضوانی همچنین یادآور شد: حضور در نمایشگاه های ملی و بین المللی به منظور معرفی و همچنین تبادل تجربیات میان هتلداران قشم و سایر نقاط ایران و جهان از جمله اقدامات انجام شده بود‌.
در این مراسم گواهینامه آموزشی به کارکنان شاغل در هتل‌ها و احکام روسای کمیته‌ها و مشاوران و برگزاری جلسه مشترک جامعه هتلداران ایران و جزیره قشم ارائه شد.

 افتتاح هتل ۲۵۰ تخت خوابی و دفتر جامعه هتلداران قشم/ ستاره‌های مراکز اقامتی جزیره واقعی می‌شود

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها