معاون سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری خبر داد:

جشن روز جهانی کودک به همت فرهنگسرای شهدای دوراهی ایسینی



معاون سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بندرعباس گفت: به همت فرهنگسرای شهدای دوراهی ایسینی جشن روز جهانی کودک با استقبال بی نظیر کودکان و خانواده ها برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل،  مسلم عاشوری معاون فرهنگی اجتماعی سازمان ضمن تبریک روز جهانی کودک و تشکر از مهدی پریمی مدیر فرهنگسرا و همکاران در فرهنگسرا گفت:  با حضور جمع زیادی از کودکان و خانواده های این محله جشن روز جهانی کودک برگزار شد.
عاشوری بیان کرد: جشن روز جهانی کودک همزمان با آغاز هفته ملی کودک و با هدف فراهم‌ کردن فضایی پویا و بانشاط برای کودکان در مقابل فرهنگسرای شهدای دوراهی ایسینی با همکاری گروه جهادی پیروان ولایت و اجرای خاله باران، خاله گندم، گروه تئاتر محله، برگزاری ایستگاه نقاشی ، ایستگاه آتلیه عکاسی، ایستگاه صلواتی انجام و مراسم با پخش اذان به پایان رسید.
وی تصریح کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس در راستای تقویت و ارتقای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر با برنامه‌ریزی مدون و چشم‌اندازی روشن به آینده تلاش دارد تا با فراهم کردن فضایی مناسب برای اوقات فراغت و سرگرمی کودکان، گام‌های پایداری در جهت تضمین سلامت روحی و جسمی کودک برداشته و از پیشگامان و سرآمدان کارهای فرهنگی در حوزه کودک باشد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها