معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

برنامه سلامت خانواده در ۹۳ شهر اجرا شد/ ۱۰۲۷ طرح بهداشتی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد



معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع از اردیبهشت سال گذشته در ۵۹ شهر شروع و امروز به ۹۳ شهر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش صبح ساحل، «حسین فرشیدی»، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه در هفتمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی سلامت و امنیت غذایی درباره برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع گفت: برنامه‌های سلامت باید توسط همه سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط مدیریت و اجرا شود.

وی افزود: در بسیاری از شاخص‌ها در روستاها به دلیل ارتباط مستمر خانه‌های بهداشت با مردم، روبه رشد بوده‌ایم.

فرشیدی به برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع اشاره کرد و گفت: در این برنامه که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است باید دسترسی عادلانه، کاهش پرداخت از جیب مردم و ارائه خدمات استاندارد به صورت کامل انجام شود.

وی ادامه داد: اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع از اردیبهشت سال گذشته در ۵۹ شهر شروع و امروزه به ۹۳ شهر افزایش پیدا کرده است و در این برنامه ارتباط خوب مراقبان بهداشتی با مردم بسیار مهم است؛ به طوری که مراقب سلامت باید بتواند خدمات پایه را به شکل فعال در مردم رصد کند.

۱۰۲۷ طرح بهداشتی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افتتاح بیش از یک هزار طرح بهداشتی خبر داد و گفت: به زودی و در روزهای آتی ۱۰۲۷ طرح بهداشتی افتتاح یا به بهره‌برداری می‌رسد و با بهره‌برداری از این طرح‌های بهداشتی چهار هزار بهورز استخدام خواهند شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها