رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

امروز، آزمون استخدامی با اولویت جذب پرستاران دوران کرونا برگزار می‌شود



رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: آزمون استخدامی برای جذب ۲۰۰۶ نفر با اولویت جذب پرستاران دوران کرونا روز جمعه ۲۸ مهرماه همزمان با سراسر کشور توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، «دکتر غلامعلی جاودان»، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد که آزمون استخدام کادر درمان و نیروی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای جذب ۲۰۰۶ هزار نفر با اولویت جذب پرستاران دوران کرونا روز جمعه ۲۸ مهرماه برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: برای آن دسته از پرستارانی که در ایام کرونا در بیمارستان خدمت داشتند امتیاز ویژه ای در نظر گرفته شده است.

جاودان افزود: امکان دریافت کارت ورود به جلسه از روز سه شنبه 25 مهرماه برای داوطلبان آزمون فراهم شده و داوطلبان می توانند به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه نموده و نسبت به چاپ آن اقدام نمایند و با آمادگی کامل در محل حوزه های امتحانی تعیین شده حاضر شده و در آزمون شرکت نمایند.

وی گفت: این آزمون روز جمعه بیست و هشتم مهرماه سال جاری در سه حوزه جهاددانشگاهی واحد هرمزگان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس ، پردیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها