معاون سیاسی امنیتی فرماندار جاسک:

وظیفه داریم که از ورزش بانوان حمایت کافی داشته باشیم



به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش طی مراسمی با حضور دور اندیش معاون سیاسی امنیتی فرماندار و عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک از مسولین ورزش بانوان ادوار گذشته و پیشکسوتان ورزش بانوان جاسک تجلیل شد.

 


به گزارش صبح ساحل، در این مراسم عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان  ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش  گفت: طبق سال های  گذشته امسال نیز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مراسم تجلیل و تکریم از مسولین ورزش بانوان ادوار گذشته و پیشکسوتان ورزش بانوان برگزار. کردیم زیرا پیشکسوتان ورزش بانوان سرمایه های ورزش هستند.
دور اندیش معاون سیاسی امنیتی فرماندار جاسک گفت:  توجه به ورزش بانوان از برنامه اساسی ما می باشد و یکی از اولویت های فرمانداری جاسک حمایت از ورزش بانوان شهرستان می باشد زیرا  استعدادهای فراوانی در ورزش بانوان جاسک هستند.
وی گفت: امکانات و زیرساخت های خوبی  توسط دولت سیزدهم در جاسک احداث شده است و این کار ادامه دارد و تمام دستگاه های اجرایی شهرستان باید از ورزش بانوان جاسک حمایت کنند.  در پایان این مراسم  از هشت نفر از مسوولان ورزش بانوان ادوار گذشته و پیشکسوتان ورزش بانوان جاسک تجلیل به عمل آمد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها