مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان

نگاهمان به ورزش فراتر از زمین مسابقه است



اعضای تیم‌های ورزشی فولاد هرمزگان با حضور در مراکز توانبخشی و درمانی استان هرمزگان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با اهدای البسه ورزشی در امر ترویج ورزش و سلامت سهیم شدند.


به گزارش صبح ساحل، محمد کارگران مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان گفت: شرکت فولاد هرمزگان طی سالیان اخیر همواره در ایفای مسئولیت های اجتماعی پیشگام و پیشقدم بوده و تلاش کرده است در حد توان در تمامی حوزه ها ورود جدی داشته باشد.


وی بیان داشت: با نگاه مثبت مدیرعامل، هئیت مدیره و معاونین شرکت فولاد هرمزگان طی سالیان اخیر در حوزه های حمایتی نیز فولاد هرمزگان ورود جدی و درخشانی داشته و توانسته در اکثر حوزه ها پیشگام باشد.


مدیر امور ورزش فولاد گفت: ورود به ورزش حرفه ای و کارگری و توسعه آن نیز تنها به زمین مسابقه خاتمه نمی یابد بلکه در بحث حمایت از رشته های ورزشی و توسعه زیر ساخت ها نیز تلاش کرده ایم در حد توان ورود کنیم و امیدواریم در سال های آتی با برنامه ریزی و هدف گذاری مطلوب در این مسیر گام های بلندتری برداریم.


بازدید از مراکزی چون شیرخوارگاه بندرعباس، مرکز جهش و بخش کودکان سرطانی بیمارستان کودکان بندرعباس از اماکنی بود که اعضای تیم های فوتبال، بسکتبال، فوتسال آقایان و فوتسال، هندبال و والیبال بانوان نیز حضور داشتند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها