نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی

ورزشکاران جانباز و معلول استان  عملکرد درخشانی دارند



استقبال از فرزانه حیدری  ملی پوش والیبال نشسته و دارنده مدال نقره بازی های پاراآسیایی  هانگژو با حضور مسئولان برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، فرزانه حیدری ورزشکار قهرمان والیبال نشسته هرمزگان در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، در میان استقبال پرشور مردم ومسئولین وارد فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس شد.


 مراسم استقبال از ورزشکار هرمزگانی مدال آور در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین  با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، نماینده مردم هرمزگان در مجلس و رئيس هیئت جانبازان و توان یابان استان، محدثه درویشی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان، حمیدرضا زارعی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری هرمزگان جمعی از ورزشکاران در فرودگاه بین‌المللی پرواز ۶۵۵ بندرعباس برگزار شد.


  احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان درمجلس و رئيس هئیت جانبازان و توان یابان هرمزگان در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش این ورزشکار استان در رشته والیبال نشسته را مایه افتخار استان و کشور خواند.


وی افزود: خودباوری و توانمندی‌های جوانان این مرز و بوم در همه عرصه‌ها موجب شده ایران اسلامی پله های ترقی و توسعه را بپیماید و این رویه در زمینه رشته های ورزشی مختلف از سوی جوانان کشورمان به خوبی قابل مشاهده است. وی افزود: ورزشکاران جانباز و معلول استان در طی سال‌های اخیر همواره دارای عملکرد درخشانی بوده و بارها در میادین مختلف افتخار آفرینی کرده اند. فرزانه حیدری عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در بازی های پارا آسیایی هانگژو که  با تیم ملی والیبال نشسته کشورمان به مقام نایب قهرمانی دست یافت گفت: سطح بازی ها در سطح بالایی بود و تیم ها با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کرده بودند.


وی بیان داشت: تیم ما با پشتکار وانسجام کامل در برابر حریفان ظاهر شد و تنها در برابر چین با تجربه بازی را واگذار کردیم.


فرزانه حیدری عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان گفت: تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در فروردین ماه سال آینده برای انتخاب در پارا المپیک فرانسه باید در کشور چین با رقیبان آسیایی به میدان برود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها