۱.۵ تن مواد غذایی فاسد در کیش معدوم شد



 سرپرست مرکز بهداشت کیش با بیان اینکه طی مهرماه سال جاری ۶۵۰ بازدید بهداشتی از اصناف جزیره انجام شد، گفت: کارشناسان بهداشت محیط، بر نحوه تهیه و توزیع مواد غذایی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن عمومی نظارت مستمر دارند.

به گزارش صبح ساحل، «اسدالله احمدی» با اعلام این خبر افزود: در این بازدیدها ۲۲ اخطار بهداشتی صادر و سه واحد صنفی به دلیل توجه نکردن به دستورالعمل‌های بهداشتی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: کارشناسان بهداشت محیط با هدف حفظ سلامت عمومی، ۴۳۰ نوبت بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ۱۸۶ نوبت از اماکن عمومی و ۳۹ نوبت از غرفه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی کیش بازدید کردند.

سرپرست مرکز بهداشت کیش از ۱۵ نوبت نمونه برداری از آب آشامیدنی طی مهرماه در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: هفت نوبت نمونه برداری مواد غذایی، ۴۰ نوبت بازدید از مدارس و مهدهای کودک، یک نوبت بررسی آلودگی ناشی از فاضلاب، ۱۵۷ نوبت اندازه گیری کلر آب آشامیدنی و ۱۱۲۱ نوبت سنجش مواد غذایی با تجهیزات قابل حمل در این مدت انجام شد.

وی همچنین از معدوم کردن۱۵۶۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در ماه گذشته خبرداد.

احمدی ادامه داد: ۲۰ شکایت مردمی در حوزه‌های مواد غذایی، فاضلاب، پسماند و آب آشامیدنی در سامانه مدیریت ارتباطات مردمی ۱۹۰ و سامانه ۱۲۴ دریافت شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها