شطرنجباز نقره‌ای هانگژو:

حضور در این مسابقات تجربه اولم بود



مدال آور مسابقات شطرنج پاراآسیایی در بندرعباس مورد استقبال مسوولان قرار گرفت.

 


به گزارش صبح ساحل، آیین استقبال از امید ذاکری مدال آور مسابقات شطرنج پاراآسیایی هانگژو در فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس برگزار شد.
امید ذاکری ملی پوش هرمزگانی با اشاره به کسب مدال نقره در بازی های پارا آسیایی هانگژو  گفت: بسیار خوشحالم که توانستم سهمی در شادی مردم داشته باشم. وی درادامه بیان داشت: در مسابقات این دوره درگروه سختی قرار گرفتیم و در هفت دور با رقیبانی ازکشورهای هند، فلیپین، تایلند و اندوزی به رقابت پرداختیم.
ذاکری گفت  :حضور در این مسابقات تجربه اولم بود، خدا را شکر با تمرین هایی  که از قبل درکشور داشتم از هیجان مسابقات درخودم کم کردم و با اعتماد بیشتر در برابر رقیبان حاضر شدم و همین امر باعث موفقیتم شد. شطرنجباز نقره ای هانگژو اضافه نمود : در بازی آخر که سرنوشت ساز بود و اگر از رقیب هندی شکست می خوردم تیم کشورمان در جایگاه چهارم قرار می گرفت اما در این مسابقه بدون استرس دربرابر رقیب هندی پیروز شدم و مقام دوم با تیم ملی کشور کسب کردیم.
در مراسم استقبال احمد مرادی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، روزبه زابلی معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان، شهرام سالاری ریئس هئیت شطرنج هرمزگان،حسن کامجو دبیر هیئت ورزش  جانبازان و توان یابان استان ، احمد کناری نژاد و یعغوب دبیری نژاد اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس حضور داشتند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها