مسابقات مینی بسکتبال باشگاه های کشور

هرمزگان با عنوان سومی به بندرعباس برگشت



آیین استقبال از تیم مینی بسکتبال هرمزگان در فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل،  تیم مینی بسکتبال هرمزگان که در مسابقات مینی بسکتبال (کاله کاپ) مقام سوم کشور کسب کرده بود در بدو ورود در فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس مورداستقبال پرشور خانوادهای خود و مسئولین قرار گرفتند.


ناصر عباس زاده سر مربی تیم مینی بسکتبال هرمزگان با اشاره به کسب مقام سوم ،هفتمین دوره مسابقات مینی بسکتبال کشور (کاله کاپ)  گفت: دراین دوره از رقابت ها ۲۷ تیم ازسراسر کشور شرکت داشتند و تیم ما با تیم چهار محال بختیاری و بوشهر هم گروه بود که پس از شکست دادن این دو تیم به مرحله یک هشتم راه یافتیم و با حذف تیم مازندران به مرحله نیمه نهایی صعود کردیم.
سرمربی تیم هرمزگان بیان داشت: در مرحله نیمه نهایی با تیم تهران روبرو شدیم و شاگردانم با همه تلاشی که از خود نشان دادند نتوانستند حریف تهرانی خود را شکست دهند و با نتیجه ۲۷ بر ۳۵ بازی را واگذار کردیم  و با تیم خراسان رضوی مشترک مقام سوم را کسب نمودیم و بسیار خوشحالم که توانستم سهمی در شادی خانواده بسکتبال داشته باشم.


وی افزود: دوتیم تهران و توابع بازی پایانی را برگزار کردند که تیم تهران باغلبه بر توابع مقام قهرمانی را از آن خود کرد. در مراسم استقبال مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش وجوانان استان، مهران شاهی ریئس هئیت بسکتبال هرمزگان، سعید غلامرضایی دبیر هیئت بسکتبال، فرخ شرف مدیرعامل باشگاه مخابرات استان، رفیعی، کوهگرد و آغری از اعضای هیئت بسکتبال، پیشکسوتان، ورزشکاران و خانواده های بازیکنان حضور داشتند.


برای تیم مینی بسکتبال هرمزگان محمد امین بهور، کیان حسین پور، ایلیا شیبانیان، یوسف عسگری، علی ایرانمنش، مهدی پور رحیمی، پارسا کوهگرد، امیرعباس چوب دست،  طاها قویدل، محمد محمدی نسب و بهراد صحرانشین با هدایت ناصر عباس زاده و سرپرستی محمد زارعی کریانی بازی کردند.‌

  مسابقات مینی بسکتبال باشگاه های کشور

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها