فرمانده انتظامی رودان خبر داد:

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۴ کیلو حشیش



فرمانده انتظامی شهرستان رودان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان رودان قاچاقچیان در انتقال 154 کیلو حشیش و تریاک ناکام ماندند .

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ حسین زارعی»، فرمانده انتظامی شهرستان رودان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقایله جدی با پدیده قاچاق شب گذشته حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پراید که از مسیر منوجان به سمت بخش جغین در حرکت بود مشکوک شده و دستور توقف دادند .

وی افزود : راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی ، نهایتاً خودرو وارد منزل شخصی به هویت معلوم شده که در بازرسی از داخل منزل مورد نظر ، مقدار 85 کیلو تریاک کشف و یک متهم درمحل دستگیر شد.

این مسئول انتظامی اظهار داشت : ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید مریدی این شهرستان طی عملیاتی دیگردر اوایل بامداد امروز حین کنترل خودروهای عبوری محور رودخانه - بندرعباس به یک دستگاه خودرو سواری تیبا برانندگی دو نفر آقا و خانم مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی متوقف و در بازرسی دقیق از داخل خودرو ، مقدار ۶۹ کیلومواد مخدر حشیش کشف و متهمان را دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان رودان خاطر نشان کرد : با هوشیاری و تلاش ضربتی ماموران انتظامی استان طی دو عملیات جداگانه ضمن شناسایی و دستگیری 3 قاچاقچی مواد مخدر ، 2 دست

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها