رئیس هیئت فوتبال هرمزگان

فوتسال استان جهش خوبی در سطح استان و کشور داشته است



جلسه هماهنگی و هم فکری مسابقات فوتسال لیگ برتر استان با حضور رئیس هئیت فوتبال برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، با حضور قاسم رنجبریان ریئس هیئت فوتبال هرمزگان، محمد پیروانی ریئس کمیته فوتسال  و سرپرستان تیم های شرکت کننده  در محل هیئت فوتبال استان هرمزگان برگزار شد.


رنجبریان در ابتدای این جلسه اظهار داشت: فوتسال استان حرکت و جهش خوبی هم در استان و هم در سطح کشور داشته است و امیدواریم با برنامه ریزی که از سوی کمیته فوتسال انجام گرفته است شاهد موفقیت های بیشتر  فوتسال استان در سطح ملی باشیم.


وی با تاکید بر نظم و انضباط اظهار داشت: هیئت فوتبال استان نظم و انضباط را سر لوحه کار و فعالیت خود قرار داده و انتظار است تیم های شرکت کننده احترام به قانون و مقررات را رعایت کنند تا خللی در برگزاری مسابقات پیش نیاید و مسابقات بدون حاشیه و با کیفیت بهتر برگزار شود.


ریئس کمیته فوتسال استان گفت: در حال حاضر ۱۳ تیم در رده های مختلف در سطح کشور  داریم و باید بر خود ببالیم ، و این موفقیت را جز با همکاری باشگاه ها و زحمات مربیان دلسوز به دست نیامده است.


پیروانی بیان داشت:  فصل جدید مسابقات لیگ برتر استان با حضور ۱۰ تیم برگزار می شود و به زودی مراسم قرعه کشی در یکی از سالن های شهر بندرعباس اعلام می شود.

  فوتسال استان جهش خوبی در سطح استان و کشور داشته است

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها