شروع پروژه احداث پیاده‌راه شهید دقت با اعتبار ۴ میلیارد تومانی



مدیر منطقه دو شهرداری بندرعباس از اجرای مراسم کلنگ‌زنی پیاده‌راه شهید دقت، در بلوار شهدای خلیج فارس جنب مجتمع مسکونی دقت خبر داد.
  


به گزارش صبح ساحل، مراسم کلنگ‌زنی پروژه پیاده‌راه شهید دقت در بلوار شهدای خلیج فارس با حضور اعضای شورای شهر، شهردار بندرعباس و جمعی از مدیران شهرداری، هشتم آذر ماه برگزار شد.

مهدی احمدی قلعه‌قاضی، مدیر منطقه دو شهرداری گفت: خلق فضای شهری مطلوب از مهم‌ترین اهداف شهرسازی معاصر است. طراحی این بوستان به گونه‌ای است که با ایجاد معبر پیاده و فضای سبز در فضای عمومی شهر، محیطی مناسب برای حرکت، گفتگو و غیره خواهد شد و باعث تقویت روابط اجتماعی شهروندان و ارتقاء کیفیت شهری می‌شود.

وی عنوان نمود: پروژه پیاده‌راه شهید دقت به مساحت 4000 مترمربع و اعتبار 4 میلیارد تومان دارای فضاهای مختلف می‌باشد و با هدف ارتقاء تعاملات اجتماعی شهروندان، خاطره‌انگیزی و هویت بخشی به فضا طراحی شده است.

احمدی قلعه‌قاضی اظهار نمود: در این پروژه مؤلفه‌هایی از جمله نورپردازی و روشنایی مناسب، ساخت آبنما جهت سرزندگی فضا، ایجاد فضای سبز و پوشش گیاهی بومی، ساخت سکوهای نشیمن و فلاورباکس و کف‌سازی پیاده‌راه با سنگ تراورتن، اینترلاک، کفپوش نابینایان و غیره تعریف شده است.

مدیر منطقه در پایان افزود: این پروژه در بازه زمانی شش ماهه به بهره‌برداری خواهد رسید و امید است باعث جلب رضایت و رفاه حال شهروندان شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها