کشف بیش از ۸۰۰ کیلوگرم موادمخدر در هرمزگان/ چهار قاچاقچی دستگیر شدند



فرمانده انتظامی هرمزگان از ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۸۰۸ کیلو و ۷۰۶گرم انواع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: در این راستا سه دستگاه خودرو حامل موادمخدر توقیف و چهار قاچاقچی دستگیر شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان بندرخمیر حین کنترل خودروهای عبوری محور خمیر به لارستان به یک دستگاه کامیون تریلی کشنده و یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران خودروهای موردنظر را متوقف و در بازرسی دقیق از آن‌ها مقدار ۵۴۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه در زیر بار و بدنه خودرو جاساز شده بود، کشف و در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در عملیاتی دیگر نیز همزمان ماموران انتظامی شهرستان جاسک و میناب ضمن شناسایی و توقف یک دستگاه خودرو پژو حامل موادمخدر ۲۶۷ کیلوگرم حشیش و تریاک کشف و ضبط کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: با تلاش همه جانبه ماموران انتظامی ۸۰۸ کیلو و ۷۰۶ گرم انواع موادمخدر کشف، سه دستگاه خودرو حامل مواد توقیف و چهار قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.
وی با اشاره به عزم جدی پلیس استان در مقابله با پدیده خانمان سوز قاچاق مواد افیونی، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ و سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر گزارش دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها