مهلت یک هفته‌ای برای جمع‎آوری قایق‎های رهاشده در معابر عمومی شهر بندرعباس:

شهرداری به دنبال ساماندهی قایق‌های صیادی



 هدف حفظ بهداشت عمومی و رفع سد معبر است. 

اگر از بلوار خواجه‌عطای بندرعباس عبور کرده باشید، حتما در طول مسیر به قایق‌های صیادی که مشغول فروش میگو یا ماهی تازه صید شده هستند، مواجه خواهید شد. سال‌هاست که این قایق‌های صیادی در این بلوار فعالیت می‌کنند؛ اما چندی است که برخی از شهروندان از رهاسازی آشغال‌ماهی های این فروشندگان در آن مکان و انتشار بوی ناخوشایند آن، گلایه می‌کنند.

یکی از مخاطبین در این خصوص می‌گوید: « هر بار برای پیاده روی از ساحل بندرعباس و این مکان عبور میکنیم تمام زمین پر‌از آشغال‌ماهی و خون‌آبه به جا مانده از این قایق‌هاست گاهی حتی روزها باقی می‌مانند و ساحل بوی بدی ایجاد می‌کند».

با پیگیری خبرنگار صبح ساحل مدیریت شهرداری منطقه ۲ بندرعباس اعلام کرد: قایق صیادی بلوار خواجه عطا ساماندهی می‌شوند.

روابط عمومی شهرداری منطقه دو بندرعباس تصریح کرد: در حال حاضر به منظور بهره برداری عمومی از فضای پیاده راه ساحل خواجه عطا و نایبند جنوبی، برنامه رفع سد معبر قایق های صیادی دردست اقدام است.

این مقام مسئول افزود: در مرحله اول اطلاع رسانی در خصوص ضرورت رفع سد معبر از طریق نصب بنر ، تذکر لسانی و کتبی (حضوری و چهره به چهره) انجام می شود و در مرحله آخر بعد از اخذ احکام قضائی با همکاری نیروی انتظامی، مبادرت به توقیف قایق های صیادی که استنکاف نموده خواهد شد.

شعبانی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ ضمن تاکید این موضوع برخورد با متخلفان و بر هم زنندگان نظم شهری، افزود: این موضوع مانعی برای فعالیت این قایق‌ها نمی‌شود و فقط در جهت ساماندهی بوده و کنترل معابر و رفع سد معبر یکی از وظایف دائمی شهرداری است.


       

  

قایق‌های صیادی رهاشده در معابر عمومی

  
شعبانی، شهرداری منطقه ۲ در خصوص قایق‌های صیادی رهاشده نیز اعلام کرد: از آنجایی که قایق های رها شده صیادی مکانی برای رشد و نمو پشه آئدس است، لذا در راستای رعایت بهداشت عمومی و همچنین رفع سد معبر؛ تمامی صاحبان این قایق‌های رها شده باید از ۴ آذرماه ظرف یک هفته نسبت به جمع‌آوری و انتقال این قایق ها از معابر عمومی اقدام کنند، در غیر این صورت شهرداری برابر با مقررات اقدام خواهد کرد.

    

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها