لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور

فولاد هرمزگان باز هم باخت



 در هفته هشتم  لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان باز هم باخت تا هشتمین شکست این تیم به ثبت برسد.

     

به گزارش صبح ساحل، در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان تنها نماينده هرمزگان در این رقابت هادر سالن دانشگاه آزاد شهر صدرا شیراز  با نتیجه ۹۹ بر ۷۹ مغلوب لیموندیس شیراز شد.

تیم لیموندیس شیراز در دیدار برابر تیم فولاد هرمزگان که در انتهای جدول قرار دارد در هر چهار کوارتر تیم برتر میدان بود و در پایان با اختلاف ۲۰ گل حریف هرمزگانی را شکست داد و به میانه جدول صعود کرد.

در این بازی جیلن بردلی از تیم لیموندیس با ۳۱ امتیاز، ۵ پاس گل، ۲ ریباند و کارایی ۳۰ به عنوان بهترین بازیکن این دیدار معرفی شد. این بازیکن آمریکایی که یکی از خریدهای خارجی تیم لیموندیس است در چند بازی دیگر هم بهترین بازیکن میدان شده بود. تیم لیموندیس با این برد به جمع تیمهای ۱۱ امتیازی پیوست تا فاصله خود را با تیمهای بالای جدول کمتر کند. تیم فولاد هرمزگان در هفته نهم این رقابت ها دوشنبه ۲۷ آذر ماه میزبان تیم شهرداری گرگان در سالن فجر بندرعباس است. در سایر دیدارهای هفته هشتم شهرداری گرگان ۱۰۸ بر ۷۴ به برتری رسید. ذوب آهن ۷۸ بر ۶۳ مقابل مهرام به برتری دست یافت. طبیعت تهران ۶۸ به ۷۴ بازی را به آورتا ساری باخت. کاله ۹۳ بر ۸۷ مقابل پالایش نفت آبادان به برتری رسید.

 مس کرمان ۷۰ بر ۴۷ رعد پدافند مشهد از پیش رو برداشت.

 تا پایان هفته هشتم  لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم های شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان با ۱۵ امتیاز اول و دوم هستند.

طبیعت تهران با ۱۴ امتیاز در مکان سوم ایستاده است.  پالایش نفت آبادان با ۱۳ امتیاز چهارم ، کاله و مس رفسنجان با ۱۲ امتیاز پنجم و ششم ، مهرام و لیموندیس فارس و آورتا ساری با ۱۱ امتیاز  هفتم تا نهم، مس کرمان با ۱۰ امتیاز دهم، رعد پدافند هوایی مشهد با ۹ امتیاز یازدهم و پالایش نفت بندرعباس با ۸ امتیاز دوازدهم هستند. مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان با حضور ۱۲ تیم  به صورت دورهای برگزار خواهد شد و سپس تیمهای اول تا هشتم به مرحله پلی آف صعود می کنند تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها