قاب ماندگار فوتبال شهرستان بندرعباس

محمد زراعتکار شماره ۶ محبوب



هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال شهرستان بندرعباس یادواره شهدای مدافع سلامت ، به پاس یک عمر تلاش صادقانه در جهت اعتلای نام فوتبال بندرعباس به نام استاد محمد زراعتکار برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، محمد زراعتکار در دومین روز از فروردین ماه هزار و سیصد و سی و چهار در خرمشهر به دنیا آمد. 
فوتبال را با کیان خرمشهر آغاز کرد ، با شروع جنگ تحمیلی به بندرعباس آمد و سالیان متمادی با شماره ۶ در تیم های مهاجرین و کشتیرانی بازی کرد.
با پشت سر گذاشتن مدارج مربیگری ، منتخب جوانان خوزستان را رهبری کرد و سال ها در تیم های پایه استان به عنوان سرمربی شاگردان زیادی را تربیت و به جامعه فوتبال استان هرمزگان تحویل داد.
استاد محمد زراعتکار نام آشنا و پرآوازه ایی برای همه هرمزگانی های فوتبال دوست به شمار می آید و برای وی احترام و اعتبار خاصی قائل اند.
او سال ها به عنوان استعدادیاب فدراسیون فوتبال ، زحمات بسیار زیادی را در جهت رشد و شناسایی استعدادهای فوتبال هرمزگان متحمل شد.
هئیت فوتبال شهرستان بندرعباس به احترام ایشان و تکریم و قدردانی از زحمات وی در اعتلای نام فوتبال بندرعباس ، هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال شهرستان بندرعباس را به نام ایشان  برگزار کرد.
در این مراسم محمد احمدی زاده رئیس هئیت فوتبال شهرستان بندرعباس لوح تقدیری به رسم یادبود در حضور میهمانان دعوت شده به محمد زارعتکار اهدا کرد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها