لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور

فولاد هرمزگان دومین برد پی در پی را کسب کرد



تیم بسکتبال فولاد هرمزگان در هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه های کشور مقابل مهمان خود صنعت مس رفسنجان را با نتیجه ۷۹ بر۷۶ به پیروزی رسید.


به گزارش صبح ساحل، شاگردان رضا هنگام پور سرمربی تیم فولاد هرمزگان در کوارتر اول با ترکیب اولیه محمد امین دهقان زاده،‌ پوریا سالاری، سارم جعفری،  محمد رضابهرام زاد و مارکو پروویچ وارد زمین شدند و  این وقت بازی را با نتیجه ۲۳ بر ۲۰ به سود خود به پایان بردند.


فولادی ها در کوارتر دوم با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند تا نیمه نخست این مسابقه با حساب ۴۵ بر ۳۷ به سود آن ها رقم بخورد.


در کوارتر سوم دو تیم بازی نزدیک و پایاپایی را به نمایش گذاشتند تا در پایان تیم صنعت مس رفسنجان تابلوی امتیازات این زمان را ۲۰ بر ۱۷ به سود خود به پایان برساند ا ما در مجموع سه کوارتر نتیجه ۶۲ بر ۵۷ به سود  فولا هرمزگان ثبت شد.


کوارتر چهارم و پایانی این مسابقه دوتیم تا جایی پیش رفتند که امتیاز دوتیم به ۷۶- ۷۶ رسید و بازی به اوج خود رسید اما شاگردان رصا هنگام پور درتیم فولاد با اداره بازی توانستند دومین برد خودرا جشن بگیرند و کوارتر چهارم با حساب ۱۹بر ۱۷ به سود مس تمام شد ولی در  مجموع کوارترهای فولاد هرمزگان در پایان با نتیجه ۷۹ بر ۷۶ به برتری دست یافت و دومین برد پی در پی خود را کسب کردند. در این مسابقه مارکو پروویچ از فولاد هرمزگان با ۲۵ امتیاز و فران ازصنعت مس  با ۲۱ اثرگذاری، امتیازآورترین بازیکنان بودند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها