آگهی مزایده اتومبیل ششدانگ یکدستگاه خودروی سواری BMW



به موجب پرونده اجرائی کلاسه ۱4۰۲۰۰۱۰۱ له خانم طاهره فراحی قصر ابو نصر و علیه آقای فرهاد حسن زاده فرزند هاشم باستناد سند ازدواج شماره 4۱۲۷ مورخ28/2/1382تنظیمی دفترخانه ازدواج شماره49 شهر شیراز استان فارس در قبال وصول مهریه خانم طاهره فراحی قصر ابونصر بانضمام حقوق دولتی و هزینه های قانونی! بدهکار است که حسب تقاضای بستانکار، علیه آقای فرهاد حسن زاده، اجرائیه صادر و با توجه به عدم ایفای تعهد در مهلت مقرر قانونی ، شعبه سوم اجرای اسناد رسمی شیراز مراتب را حسب درخواست زوجه به این واحد نیابت داد و منجر به بازداشت اموال منقول که شامل ششدانگ یکدستگاه خودروی سواری BMW متعلق به آقای فرهاد حسن زاده گردیده است و پس از طی مراحل قانونی و طبق تقاضای بستانکار مبنی بر ارزیابی و مزایده و بجهت تعیین مجدد قیمت خودروی بازداشت شده (حسب تقاضای بدهکار) ، به هیات کارشناسان رسمی دادگستری ارجاع و طبق نظریه هیات کارشناسان مورخ12/10/1402ارزیابی گردید که توصیف اجمالی آن بدین شرح است: ششدانگ یکدستگاه خودروی سواریBMWتیپ ۷3۰ به شماره شاسی ۳۰۶2۸۵ ، به شماره موتور :۰۶۸۳۸۵۹۹ ، رنگ : سورمه ای مدل: ۲۰۱۴ و به شماره پلاک انتظامی : ۲۲-4۲3۱۶ وضعیت خودرو در زمان بازدید کارشناسان بدین شرح می باشد : بدنه ، موتور و سیستم انتقال قدرت و سیستم برقی و الکترونیکی سالم و در حد مدل میباشد .
 طبق نظر هیات کارشناسان، ششدانگ خودروی مذکور به مبلغ 000/000/500/48ریال (چهل و هشت میلیارد و پانصد میلیون ریال ) ارزیابی شده است. خودروی فوق الذکر از ساعت9 الی ۱۲ روز شنبه مورخ14/11/1402 در پارکینگ انتظام کیش از طریق مزایده به فروش میرسد. مزایده از مبلغ پایه کارشناسی000/000/500/48ریال شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی نقداً فروخته می شود. 
شرکت در مزایده منوط به پرداخت ده درصد از مبلغ پایه کارشناسی به حساب شماره 4۰۰۱۰۰۰۰4۰۶۲۰۱۳۲۰۷۶۸۵۲۹۸  Ir و شناسه واریز ۹۵۵۱۰۸۵62۱۲۱7۱۳2۵۴۰۴۰۰3۰۰۱۴۰۰۱ بنام تمرکز سپرده می باشد برنده مزایده مکلف است ما به التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده به حساب صندوق ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر ، مانده فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکند، مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد و عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید میگردد وکیل بستانکار اظهار نموده از بیمه نامه خودرو اطلاعی ندارد. لازم به ذکر است پرداخت بدهی های مربوط به عوارض مالیاتی و تمامی هزینه های مربوط به نقل و انتقال
 و همچنین خلافی های احتمالی بر عهده برنده مزایده می باشد.لازم به توضیح است حسب مقررات راهور کیش ، تنظیم سند انتقال خودرو، منوط به احراز سکونت برنده مزایده در جزیره کیش میباشد.
تاریخ مزایده:14/11/1402
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها