شطرنج هفتگی هیئت شطرنج هرمزگان

نیما نجفی از بندرعباس قهرمان شد


نویسنده: بتول جهانگیری

مسابقات شطرنج هفتگی هیئت شطرنج هرمزگان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

    
به گزارش صبح ساحل،  نیما نجفی قهرمان سی و چهارمین دوره مسابقات ریتد سریع در سال ۱۴۰۲ شد.
سی و چهارمین  دوره مسابقات سریع هفتگی با حضور ۴۱ شطرنجباز در ۷ دور به روش سوئیسی برگزار شد که در پایان نیما نجفی از بندرعباس اول شد.  میلاد سلیمانیان از بندرعباس در مکان دوم ایستاد.  امین فلاح  از بندرعباس عنوان سومی را به خودش اختصاص داد.
بازیکن برتر زیر ۱۶۰۰ امیرعباس میرزایی از بندرعباس
، بازیکن برتر زیر ۱۴۰۰ داریوش رضایی از بندرعباس، بازیکن برتر زیر ریتینگ ۱۲۰۰ محمدطاها سلیمانی خورگو از بندرعباس و بازیکن برتر بدون ریتینگ محمد یاسین ذاکری از بندرعباس شناخته شدند. سرداور این مسابقات فرانک فکری بود.
همچنین مسابقات سریع  دهه فجر شطرنج شهرستان جاسک با قهرمانی محسن هاشم پور به پایان رسید.
مسابقات سریع  شهرستان جاسک با حضور ۱۸ شطرنجباز در ۷ دور به روش سوئیسی در مدرسه غیر دولتی ارشد برگزار شد که در پایان محسن هاشم پور با کسب ۷ اول شد.  محمود عبداللهی با کسب ۶ در مکان دوم ایستاد و
ارشد صدیقی با کسب ۵  امتیاز و پوئن شکنی بیشتر سوم و محمد وحیدی با کسب ۵ امتیاز و پوئن شکنی کمتر چهارم شد. در رده زیر ۱۵ سال مهرشاد اسکندری با کسب ۳ امتیاز و با پوئن شکنی بیشتر اول شد‌.  امیر محمد چنگلوایی با کسب ۳ امتیاز و با پوئن شکنی کمتر در مکان دوم قرار گرفت. داور مسابقات هم محمد وحیدی بود.
در مسابقات ریتد شهرستان میناب جام دهه فحر، نیما نجفی از بندرعباس قهرمان شد.
در این مسابقه که در محل خانه شطرنج این شهرستان با حضور ۲۴ بازیکن در ۷ دور با زمان  ۱۵ دقیقه و ۵ ثانیه پاداش‌ و به روش سوئیسی با داوری  ابراهیم ذاکری گورزانگی برگزار شد  نیما نجفی  با اقتدار عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. عبدالله بهادری با کسب ۵ امتیاز و پوئن شکنی بیشتر از میناب دوم شد. امیرمحمد رسولی با کسب ۵ امتیاز و پوئن شکنی کمتر از میناب سوم و  اسماعیل شمس الدینی گورزانگی با کسب ۵ امتیاز و پوئن شکنی کمتر از میناب چهارم شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها