با تدریس مدرس رسمی فدراسیون فوتبال

دوره مربیگری فوتبال ساحلی در بندرعباس آغاز شد



دوره مربیگری فوتبال ساحلی سطح یک ایران در بندرعباس آغاز شد.

   
به گزارش صبح ساحل، دوره مربیگری فوتبال ساحلی سطح یک ایران ویژه آقایان روز جمعه با حضور اصغر معماری دبیر هیئت فوتبال استان، افراسیاب صادقی مدرس فدراسیون، حسن معماری ریئس کمیته آموزش استان، مهدی جعفری ریئس کمیته فوتبال ساحلی، محمد میر سکنا ریئس کمیته آ تی هیئت و مربیان شرکت کننده در این دوره در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی کارگران شهرستان بندرعباس آغاز شد.
در این دوره پنج روزه ۲۰ نفر از مربیان ازشهرستان های پارسیان، ابوموسی، هرمز، شیبکوه و بندرعباس به صورت تئوری و عملی آموزش‌های مربوط به این دوره مربیگری فوتبال ساحلی را زیر نظر مدرس فدراسیون فوتبال فرا می‌گیرند. درمراسم افتتاحیه اصغر معماری دبیر هيئت فوتبال استان گفت: یکی از برنامه های هیئت فوتبال استان توسعه فوتبال ساحلی طی برنامه چهار ساله بود که این برنامه با تلاش های انجام شده زودتر به ثمر نشست. وی  افزود: درحال  حاضر برنامه ریزی هيئت روی فوتبال پایه است که با برگزاری منظم مسابقات و جشنواره ها توانسته ایم به موفقیت هایی دست یابیم.
دبیر هیئت فوتبال استان از مجموعه سازمان فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی شهرداری بندرعباس خواست تا با در اختیار نهادن امکانات زمین همکاری لازم در بر گزاری دوره ها داشته باشند. وی در پایان از محمد کارگران مدیر امور ورزش شرکت فولاد هرمزگان و مدیر اسکله شهید حقانی و مجموعه شهدای کارگر بندرعباس که با دراختیار نهادن سالن کنفرانس و زمین فوتبال ساحلی اسکله شهید حقانی همکاری لازم با هیئت فوتبال استان داشته اند  تشکر و قدردانی نمود.
افراسیاب صادقی مدرس این دوره در این مراسم  با اشاره به رشته فوتبال ساحلی  و شرایط هرمزگان اشاره کرد و گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه فوتبال ساحلی در هرمزگان با همکاری بخش‌های مختلف و مسئولان اجرایی و ورزشی استفاده شود.
حسن معماری ریئس کمیته آموزش هیئت فوتبال هرمزگان در پایان گفت: دوره مربیگری فوتبال ساحلی سطح یک ایران به مدت پنج روز در بندرعباس برگزار می شود و در پایان به شرکت کنندگان در این دوره گواهی شرکت در دوره اهدا خواهد شد.
وی بیان داشت: از اول سال جاری تا کنون ۱۰ دوره کلاس مربیگری و شش دوره کلاس  دانش افزایی از سوی کمیته آموزش هیئت فوتبال استان برگزار شده است.

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها