جوان 18 ساله در مهمانی دوستانه جان رفیقش را گرفت

جام مستی پایان جمع دوستی



دورهمی شبانه با درگیری خونین و قتل در بندرلنگه به پایان رسید. 
"مقتول یکی از دوستان قدیمی‌ام بود؛ شب حادثه به همراه چند نفر از رفقا  دور هم جمع شدیم  و مشروبات الکلی مصرف کردیم که در این میان مشاجره‌ای میان ما شکل گرفت، ناگهان با ضربه چاقو جان یکی از دوستانم را گرفتم . پسر 18 ساله این مطالب را در بازجویی بیان کرد . وی که پس از ارتکاب قتل  از چارک به سمت بندرلنگه متواری شده بود در خانه‌یکی از بستگانش دستگیر شد. 
 

 اختلاف شخصی سرباز زد

  
بامداد 21 بهمن‌ماه جاری، مأموران انتظامی بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع جمعی و قتل عمد در بندر چارک، بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند. مأموران با تشکیل اکیپی به محل اعزام شدند و در تحقیقات میدانی به‌عمل‌آمده دریافتند، تعداد 7 نفر  که در یک‌منزل مسکونی در کنار یکدیگر حضور داشتند، سه نفر از آنان به‌علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شدند که در این درگیری یکی از عاملان درگیری با ضربات چاقو به قتل رسید.
  

دستگیری در یکی از محلات حاشیه‌ای

  
فرمانده انتظامی هرمزگان با  بیان اینکه قاتل در کمتر از 12 ساعت (22 بهمن) دستگیر شد  افزود: عاملان درگیری پس از وقوع جنایت از محل متواری شده بودند که با توجه به حساسیت موضوع، با تلاش همه‌جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نهایتاً در کمتر از 12 ساعت پس از وقوع قتل مخفیگاه قاتل اصلی متواری که در منزل یکی از اقوام خود دریکی از محلات حاشیه‌ای شهرستان مخفی‌شده بود شناسایی شد. 
سردار علی‌اکبر جاویدان افزود: وی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد  که در بازجویی به‌عمل‌آمده به قتل با چاقو با انگیزه اختلاف شخصی اعتراف کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و روانه زندان شد.
روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها