مسابقه بلیتس هفتگی میناب

رسولی بر سکوی قهرمانی ایستاد



امیرمحمد رسولی قهرمان بیست و چهارمین مسابقه بلیتس هفتگی میناب شناخته شد.


به گزارش صبح ساحل، بیست و چهارمین دوره  مسابقه بلیتس هفتگی شهرستان میناب با حضور ۱۰ نفر شطرنجباز در محل خانه شطرنج  شهرستان میناب برگزار شد.


این دوره از مسابقات با زمان ۳دقیقه و ۲ ثانیه پاداش در ازای هر حرکت در ۸ دور و به روش سوئیسی  با داوری ابراهیم ذاکری گورزانگی  برگزار شد ود در پایان امیرمحمد رسولی مقام اول را به دست آورد. عیسی نوروزی با کسب ۵ امتیاز  و پوئن شکنی بیشتر  دوم شد.  عبدالله بهادری با کسب ۵ امتیاز و پوئن شکنی کمتر در مکان سوم ایستاد.


عابد عبدالصمدی با کسب ۵ امتیاز و پوئن شکنی کمتر در مکان چهارم قرار گرفت.


در مسابقات تیمی شطرنج سریع (دو نفره ) جام خانواده به مناسبت دهه فجر که با حضور ده تیم از شهر های میناب ، بندر خمیر و بندرعباس در هیئت شطرنج استان به روش سوئیس تیمی و در ۷ دور برگزار شد در پایان تیم برادران شمس الدینی از میناب اول شدند. تیم شهسواران از بندر عباس  در مکان دوم ایستادند.  تیم عقیلی از بندرخمیر سوم شدند.  سرداور این مسابقات مهدی زاهدی بود.

  

شطرنج مدارس قشم

اهورا حیدری قهرمان شد

قهرمان شطرنج مدارس پایه اول تا ششم شهرستان قشم معرفی شدند.


نخستین  دوره مسابقات شطرنج  مدارس قشم با حضور ۲۵ شطرنجباز به سرداوری بهزاد دژدار و داوری  رویا دژدار در ۷ دور به روش سویسی برگزار و‌ اهورا حیدری با کسب ۶/۵ امتیاز مقام اول را کسب کرد. مسیح مطهری نژاد با کسب ۵/۵ امتیاز دوم شد.


حنظله خوشرو با کسب ۵ امتیاز و پون شکنی بهتر در مکان سوم ایستاد.  بنیامین مهرزاد با کسب ۵ امتیاز و پون شکنی کمتر چهارم شد.  احمد رضا غلامی با کسب ۵ امتیاز  پنجم،  سامیار چهارلنگ با کسب ۵ امتیاز ششم ،  محمد پوازی با کسب ۵ امتیاز هفتم و صدرا زاهدی با کسب ۵ امتیاز در مکان  هشتم ایستاد.


رضا رستمی نژاد در مقطع هفتم به بالا قهرمان شطرنج مدارس قشم شناخته شد‌.  مسابقات شطرنج مدارس مقطع هفتم به بالا با حضور ۱۸ شطرنجباز به صورت سویسی در ۹ دور برگزار شد و  رضا رستمی نژاد با کسب ۸/۵  امتیاز مقام اول را کسب کرد.  امیرحسین دژدار با کسب  ۷/ ۵ امتیاز دوم شد و سعید احراری و نجلا پیرزنده با کسب ۶ امتیاز مشترکا سوم شدند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها