مدیر روابط فولاد هرمزگان در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ایران:

حضور صبح ساحل در این رویداد ملی باعث افتخار است



مدیر روابط فولاد هرمزگان جنوب با حضور در غرفه رسانه صبح ساحل در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در تهران از تعامل سازنده رسانه های هرمزگان با مجموعه فولاد سخن گفت و بیان داشت: حضور رسانه ای فاخری چون صبح ساحل به عنوان تنها روزنامه هرمزگان در این رویداد، افتخاری برای استان هرمزگان است.


به گزارش صبح ساحل، رضا صفریان، مدیر روابط فولاد هرمزگان جنوب افزود: رسانه‌های هرمزگان در بحث پوشش رویدادها و برنامه های فولاد هرمزگان جنوب بسیار مثبت عمل کردند و در حال حاضر تعامل رسانه ای خوبی با رسانه های استان داریم.
وی افزود: فولاد هرمزگان بعنوان پیشرفته ترین کارخانه فولادی کشور با توجه به مسئولیت های اجتماعی خود از اهالی فرهنگ و رسانه استان بیشترین حمایت را در بین صنایع استان داشته است و اهالی رسانه استان هرمزگان را همکار خود میدانیم و قطعا تلاش این عزیزان بوده که توانسته ایم دستاوردهای این شرکت را به مخاطبان معرفی کنیم و این رویکرد در آینده نیز ادامه خواهد داشت .
صفریان با اشاره به فعالیت رسانه های استان هرمزگان در سطح ملی گفت: فولاد هرمزگان می تواند، دوره‌های آموزشی نوین را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان هرمزگان و سایر متولیان حوزه رسانه برای اهالی رسانه برگزار کند.
مدیر روابط فولاد هرمزگان جنوب به حضور رسانه صبح ساحل در این رویداد اشاره کرد و گفت: صبح ساحل یکی از رسانه های فاخر استان است که با حضور خود در عرصه های ملی به کلید واژه فرهنگی و نماد هرمزگان تبدیل شده است و بسیار خوشحالیم که این رسانه در این‌ نمایشگاه و رویداد بزرگ و ملی شرکت کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها