لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های هرمزگان

پاس بندرلنگه با تفاضل گل صدرنشین شد



هفته اول و دوم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های هرمزگان با انجام چهار بازی به پایان رسید.

 


به گزارش صبح ساحل،  لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های با حضور چهار تیم آرمان کیان ساحل،  امید توحید قشم،  پاس بندرلنگه و پالایش نفت بندرعباس هفته اول و دوم خود را انجام چهار بازی پشت سر گذاشت.
در هفته نخست لیگ برتر فوتبال امید استان هرمزگان پالایش نفت بندرعباس دو بر یک تیم امید توحید قشم را شکست داد. میلاد رضایی هر دو گل پالایش نفت را به ثمر رساند و برای تیم امید توحید قشم امیرحسین ذاکری گلزنی کرد. آرمان کیان ساحل بندرعباس در خانه با سه گل بازی را به پاس بندرلنگه واگذار کرد. مبارک کارگر،
محمدرضا شریفی و علی بحری برای پاس بندرلنگه گل زدند. در هفته دوم هر دو بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید. امید توحید قشم در خانه مقابل آرمان کیان ساحل با نتیجه یک یک متوقف شد. هادی غلامی برای تیم امید توحید قشم و برای آرمان کیان ساحل بندرعباس هم
سام محمدزاده گلزنی کرد. بازی تیم های پاس بندرلنگه و پالایش نفت بندرعباس هم در پایان نود دقیقه بدون گل به پایان رسید. در پایان بازی های هفته دوم تیم پاس بندرلنگه با چهار امتیاز اول است. پالایش نفت بندرعباس با چهار امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پاس در مکان دوم قرار گرفته است. امید توحید قشم و آرمان کیان ساحل بندرعباس با یک امتیاز و به دلیل تفاضل سوم و چهارم هستند.
هفته سوم این رقابت چهارشنبه نهم اسفند ماه برگزار خواهد شد و پاس بندرلنگه میزبان تیم امید توحید قشم است و آرمان کیان ساحل در خانه با پالایش نفت بندرعباس بازی می کند.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها