شهدای غزه به ۲۹ هزار و ۸۷۸ تن رسید



وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، اقدامات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مرگ ۹۶ و مصدومیت ۱۷۲ غیرنظامی انجامیده است.
به گزارش صبح ساحل، به نقل از برنا، وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، اقدامات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مرگ ۹۶ و مصدومیت ۱۷۲ غیرنظامی انجامیده است. وزارت بهداشت غزه در بیانیه خود همچنین نوشت: رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۱۱ جنایت علیه غیرنظامیان شده است


از طرفی براساس گزارش الجزیره به نقل از وزارت بهداشت غزه، از شروع جنگ غزه در تاریخ ۷ اکتبر تاکنون، بیش از ۲۹ هزار و ۸۷۸ فلسطینی شهید شده اند که براساس تحقیقات صورت گرفته توسط سازمان ملل و جوامع بین‌المللی، بیش از ۷۰ درصد کشته شدگان را کودکان و زنان فلسطینی تشکیل می‌دهند.

همچنین شمار زخمی‌ها به ۷۰ هزار و ۲۱۵ نفر رسید.

کارشناس الجزیره در گزارشی ضمن اشاره به آمار غیرنظامی کشته شده در طول جنگ غزه نوشت: با وجود ادامه یافتن مذاکرات درباره آتش بس درغزه، شرایط این قطعه درحال بحرانی‌تر شدن است.

با گذشت یک ماه از دستور اولیه دیوان لاهه به رژیم صهیونیستی برای موظف ساختن ارتش رژیم اشغالگر در جهت پاسداری از غیرنظامیان، ارتش رژیم صهیونیستی به کشتار غیرنظامیان نوار غزه ادامه داده است.

شب گذشته، یک منزل مسکونی در نزدیکی بیمارستان کویتی نوار غزه، آماج بمباران رژیم صهیونیستی قرار گرفت و این حمله وحشیانه به مرگ ۸ غیرنظامی انجامید.

شرایط در خان یونس نیز همچنان بحرانی باقی مانده است و با گذشت هر لحظه، شرایط خطرناک‌تر و دشوارتر می‌شود. از طرفی، برخلاف ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره خروج نیرو‌ها و پایان یافتن محاصره بیمارستان ناصر در غزه، شرایط این بیمارستان تغییری نکرده است و به نقل از منابع محلی، تک تیراندازان رژیم صهیونیستی هرکسی که از بیمارستان خارج شود را قتل عام می‌کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به محاصره و جلوگیری از ورود هرگونه کمک بشردوستانه حاوی آب، دارو، غذا و سوخت به بیمارستان جلوگیری کرده است.

با توجه به این تفاسیر، گفتگو‌ها برای آتش‌بس در غزه، تاکنون هیچ تاثیری روی بهبودی شرایط بحرانی غزه نگذاشته است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها