مکتب مردم‌محوری



هرمزگان آموخته است که برای توسعه‌ی روزافزون و بهسازی زیرساخت‌های اساسی خود، حول محور تفکر عقلانی، منطقی، علمی و ارزشی بچرخد.
  
هرمزگان می‌خواهد و می‌تواند تا هنوز، در سطح کلان کشوری بدرخشد و با مشارکت حداکثری در دوازدهمین ماراتون انتخاباتی مجلس شورای اسلامی، با دید صحیح اجتماعی، اقتدار و عقلانیت را ، راهی خانه‌ی ملت کند.
برای ششمین بار متوالی، آن‌هم از یک حوزه (بندرعباس، حاجی آباد، جزیره قشم ، بندرخمیر و جزیره ابوموسی) با اقتدار و انسجام، بدرقه خواهیم کرد دکتر محمدآشوری را تا بهارستان.
با انتخاب دکتر آشوری، گنجینه‌ی دانایی و توانایی‌مان را در این خطه از جنوب ایران، صیانت خواهیم کرد. حفظ نیروی ملی و فرا استانی، محور اصلی تفکر اجتماعی و انتخاباتی هرمزگان است.
رد پای آشوری در زیر ساخت‌های کلان کشوری که توسعه و رفاه هرمزگان را نیز در بر دارد در بیست سال گذشته، به‌خوبی دیده می‌شود و مطالبه‌گری، اخلاق‌مداری و مردم‌محوری که ممیزه‌ی اصلی مکتب فکری اوست تا همیشه از دلایل اصلی انتخاب ایشان، برای ماست!
اگر هرمزگان را میدان رزم بر سر آسایش مردم، مهرورزی و توسعه بدانیم، باید طالب رزمنده‌ی قوی و سرشار از ارزشمندی باشیم، رزمنده‌ای که راهکارهای تبدیل تغییر به تحول را بداند، به قله‌هایی چنگ بزند که همراه با ایجاد تغییر، دستیابی به رفع مشکلات مردم رقم بخورد.
محمدآشوری در حرکت نمایندگی بیست ساله‌ی خویش به‌دنبال برنامه‌های اساسی بوده، از جمله:
-تبدیل نیروی انسانی به سرمایه انسانی
-تبدیل سرمایه به توسعه‌ی منابع انسانی
-اعتماد و باور به میثاق‌های جمعی 
-توسعه‌ی زیرساخت‌های استان در سطح کلان کشوری
-ساخت سرمایه‌های اجتماعی از طریق اعتماد، مشارکت، تعهد و احساس امنیت 
هرمزگان به‌ضرس قاطع بیدار است، آگاه و هوشیار!
امید آن است در فرآیند انتخابات با وجود کاندیداتوری مقتدر و پُروزن، افزایش معنادار رغبت عمومی در پای صندوق‌های رأی را به نمایش بگذارد.
کارآمدی آشوری، توانایی ممانعت از به هدر رفتن منابع انسانی، مالی، ظرفیت‌ها، داشته‌ها و ظرفیت‌های هرمزگان است.
در انتهای این یادداشت معتقدم مدیر و مدبر بودن، ارائه‌ی برنامه‌های هوشمندانه و بجا، بارزترین نشانه‌ی بلوغ، تبلور و تجلی مکتب فکری دکتر آشوری در سطح کلان کشوری، برای هرمزگان بوده است. 
در پایان باید حسرت خورد که ای کاش شمارش رأی ، بر پایه‌ی وزن آن بود نه تعدد آن.

        

روزنامه صبح ساحل/ مژگان رشیدی

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها