احتکار ۵۰۰ حلقه لاستیک خودرو در بندرعباس



جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انبار احتکار ۵۰۰ حلقه لاستیک خودرو‌های سواری به ارزش ۱۸ میلیارد ریال درشهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ مهرداد مشوق جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در اجرای طرح مبارزه با احتکار کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم و جلوگیری از سوء استفاده اخلال گران اقتصادی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در تحقیقی از احتکار انواع لاستیک خودرو‌های سبک در دو انبار واقع دریکی از محله‌های شهر بندرعباس مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در حقیقات ماموران محل دقیق انبار‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و با همراهی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، از این انبار‌ها بازدید شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۵۰۰ حلقه انواع لاستیک خودرو‌های سبک از دو انبار مذکور گفت: ارزش کالا‌های مکشوفه از سوی کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه دو نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد بر جدیت و قاطعیت پلیس برای مبارزه همه جانبه با محتکران کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم تاکید کرد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعاتی در خصوص قاچاق کالا و احتکار دارند موارد را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخورد‌های قانونی با متخلفان صورت پذیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها