سومین نمایشگاه بهاره درمحله نایبند شمالی بندرعباس برپا شد



 سومین نمایشگاه بهاره با ۲۰۰ غرفه در محله نایبند شمالی بندرعباس، برای رفاه حال مردم در حال عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان است.

     

به گزارش صبح ساحل، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان روز دوشنبه در حاشیه گشایش این نمایشگاه اعلام کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، با هدف عرضه کالاهای اساسی و موردنیاز مردم در محله نایبند شمالی بندرعباس گشایش یافت.

خلیل قاسمی افزود: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه شامل کالاهای تنظیم بازار همچون گوشت و مرغ گرم و منجمد، برنج، شکر، کیف و کفش، پوشاک، آجیل و خشکبار، لاستیک و دیگر کالاهای ضروری مردم است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه دارای ۲۰۰ غرفه بوده که کالاها با قیمت مصوب عرضه می‌شوند و تا ۲۰ درصد تخفیف، درنظر گرفته شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار کرد: این نمایشگاه تا ۲۸ اسفندماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۳ پذیرای عموم مردم است.

قاسمی یادآور شد: هر ساله نمایشگاه بهاره با هدف تامین و عرضه کالای مورد نیاز ایام نوروز مردم با قیمتی کمتر از نرخ بازار در هرمزگان و مرکز استان برپا می‌شود که امسال برای دسترسی و رفاه حال شهروندان در چهار نقطه شهر بندرعباس نمایشگاه عرضه مستقیم کالا دایر شده تا شهروندان بتوانند کالاهای اساسی خود را راحت‌تر تهیه کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها