در قالب طرح نظارت بر بزار رمضان و نوروز؛

۳۷۵ پرونده برای واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف هرمزگان ثبت شد



معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ۳۷۵ پرونده تخلف به ارزش بیش از سه میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال از ابتدای طرح ویژه نظارت بر واحدهای صنفی و تولیدی بر بازار رمضان و نوروز ۱۴۰۳ (نیمه اسفندماه) در استان تاکنون به ثبت رسیده است.

به گزارش صبح ساحل، «عبدالرضا پیروی منش»، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها گفت: از ابتدای اسفندماه سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و ۲۸۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و عرضه کالا در هرمزگان انجام گرفته است.

وی، با اشاره به تشکیل ۳۷۵ پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی در استان بیان کرد: مجموع تخلفات در ۴۲۸ بند بوده که بیشتر این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و درج نشدن قیمت است که پرونده‌های جهت صدور رای نهایی به مرجع ذیصلاح ارجاع شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی و درج نشدن قیمت، این تخلفات را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه و موارد را گزارش دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها