شهادت مامور پلیس در جنوب کرمان



 فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تایید درگیری ماموران یگان تکاوری «رودبار جنوب» با اشرار مسلح گفت: در این درگیری یک نفر از اشرار سابقه‌دار به هلاکت رسید و سرباز وظیفه «یونس محمدی» نیز شهید شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، سردار ناصر فرشید گفت: صبح امروز پنجشنبه (۲۴ اسفند) ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ «زهکلوت رودبار جنوب: هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به سرنشینان یک دستگاه سواری مشکوک شدند و دستور ایست دادند.

وی افزود: پس از دستور ایست ماموران یگان تکاوری، اشرار اقدام به تیراندازی کردند که در این درگیری سرباز وظیفه یونس محمدی به شهادت رسید، همچنین سرباز وظیفه «امیدرضا دستجردی» از ناحیه دست و پهلو زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در این درگیری یکی اشرار سابقه‌دار به هلاکت رسید و یکی دیگر از اشرار مسلح دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: ماموران جان بر کف پلیس همه توان خود را برای حفظ امنیت و آرامش مردم فدا خواهند کرد.

وی با اشاره به سابقه شرارت و نا امنی، گروگانگیری و حمل مسلحانه مواد مخدر شرور به هلاکت رسیده در منطقه جنوب شرق کشور بیان کرد: دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و مقداری مهمات از اشرار کشف شد.

سردار فرشید ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرباز وظیفه میهن اسلامی (یونس محمدی) به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر(عج) و خانواده داغدارش، از مساعد بودن حال همرزم مصدوم این شهید که در بیمارستان بستری است، خبر داد و گفت که زمان و مکان تشییع پیکر پاک شهید محمدی به‌زودی اعلام خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها