هشدار پلیس برای خرید و فروش ارز در فضای مجازی



رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: بستر شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام محل مناسبی جهت خرید و فروش ارز و یا تبدیل به ریال نیست.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از تجارت نیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه در بخش سیاست‌های ارزی، هرگونه تبلیغات خرید و فروش غیر قانونی ارز در فضای رسانه‌ای و مجازی و خرید و فروش ارز خارج از مقررات و ضوابط اعلامی بانک مرکزی مبتنی بر قانون ممنوع کردند. آن‌ها در جلسه نوبت عصر روز شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ صحن مجلس جریان رسیدگی به جزئیات گزارش کمیسیون تلفیق درباره برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران با تصویب تبصره ۱ ماده ۱۱ این لایحه را به شرح زیر تصویب کردند:

تبصره ۱- هرگونه تبلیغات خرید و فروش غیر قانونی ارز در فضای رسانه‌ای و مجازی و خرید و فروش ارز خارج از مقررات و ضوابط اعلامی بانک مرکزی مبتنی بر قانون ممنوع و مشمول مجازات‌های موضوع قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی تاکید کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو و فعالیت نداشتن برخی از صرافی‌ها مسافران نوروزی مراقب باشند فریب مجرمان سایبری رو نخورند و مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها