رئیس سازمان آتش‌نشانی بندرعباس هشدار داد:

خطر برخورد قایق‌ها، موتورها و حیوانات با گردشگران در ساحل غدیر


نویسنده: معصومه نعمتی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس هشدارهای ایمنی برای مسافران نوروزی را تشریح کرد.

 


به گزارش صبح ساحل، محمد امین لیاقت گفت: بعضی مهمانان نوروزی و گردشگران در چادرهای مسافرتی آشپزی می‌کنند که خطر آتش‌سوزی را به دنبال دارد و به دلیل نزدیک بودن چادرها به یکدیگر این آتش‌سوزی به سرعت به سایر چادرها سرایت می‌کند.
وی افزود: گردشگران باید دقت داشته باشند که در چادر پیک‌نیک یا اجاق گاز کوچک روشن نکنند چراکه گاز co تولید می‌شود و در هنگام خواب، خطر گازگرفتگی و مرگ وجود دارد.
لیاقت با بیان اینکه در پارک غدیر محدوده شنا مشخص شده است، اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی طبق روال هرساله 3 ایستگاه نجات غریق با فواصل 500 متر در ساحل مستقر کرده است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی بندرعباس اضافه کرد: این ایستگاه‌های نجات غریق بر ساحل نظارت دارند که اگر حادثه غرق‌شدگی رخ داد، افراد را نجات دهند.
وی گفت: با توجه به شلوغی جمعیت در پارک غدیر و شنای مسافران در این محدوده، وجود قایق‌های موتوری تفریحی که به گردشگران کرایه داده می‌شود بسیار خطرناک است.
لیاقت افزود: از طرفی در ساحل نیز موتورهای چهارچرخ و اسب و شتر به گردشگران کرایه داده می‌شود که باز هم باتوجه به شلوغی و ازدحام جمعیت در ساحل می‌تواند خطرآفرین باشد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی بندرعباس در پایان گفت: لازم است مسئولان امر نسبت به این خطرات توجه داشته باشند و اقدامات مقتضی را انجام دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها