نتایج بازی‌های معوقه لیگ برتر فوتبال

توقف آلومینیوم در اراک/ تقابل حساس تراکتور و سپاهان برنده نداشت



دو دیدار معوقه از هفته‌های شانزدهم و هجدهم لیگ برتر فوتبال امشب برگزار شد که هیچکدام از آن‌ها برنده نداشت.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، پیش از آغاز مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، امشب (چهارشنبه) تکلیف دو بازی معوقه از هفته‌های شانزدهم و هجدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد.

تراکتور در تبریز از سپاهان میزبانی کرد تا تکلیف بازی معوقه هفته شانزدهم را مشخص کند و رویارویی آلومینیوم و هوادار در اراک هم تکلیف بازی معوقه از هفته هجدهم را مشخص کرد.

با نتایج بازی‌های امشب تراکتور ۳۹ امتیازی در رده سوم باقی ماند و سپاهان ۳۸ امتیازی با یک بازی کمتر همچنان در رده چهارم قرار دارد. آلومینیوم با کسب یک امتیاز در بازی خانگی 29 امتیازی شد و رتبه هفتم را حفظ کرد، هوادار 20 امتیازی هم با تفاضل گل بهتر نسبت به پیکان و فولاد در رده یازدهم ایستاد.

نتایج بازی‌های امشب را در ادامه مشاهده می‌کنید:

آلومینیوم یک - هوادار یک (نتیجه نهایی)
گل‌ها: امین کاظمیان در دقیقه ۴۵ برای آلومینیوم - کریم اسلامی در دقیقه ۷ برای هوادار
شرح گل‌ها: روی شروع مجدد سریع بازیکنان هوادار در زمین آلومینیوم، توپ به گوشه محوطه جریمه حریف رسید که با پاس به محوطه جریمه کریم اسلامی موفق شد آن را با ضربه دقیقه وارد دروازه کند. (گل اول هوادار)

امین کاظمیان پس از دریافت توپ در محوطه جریمه روی پاس مهدی لیموچی، با یک چرخش بی نقص به سمت دروازه برگشت و با ضربه از درون محوطه جریمه موفق شد گل تساوی را در دقیقه ۴۵ به ثمر برساند. (گل اول آلومینیوم)

تراکتور صفر - سپاهان صفر (نتیجه نهایی)

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها