فوتسال جام رمضان بوغریب رویدر

دهنوجوان و طوفان جام قهرمانی را بالای سر بردند



مسابقات فوتسال جام رمضان بوغریب رویدر با قهرمانی دهنوجوان و طوفان به پایان رسید.

 


به گزارش صبح ساحل، مسابقات فوتسال جام رمضان بوغریب رویدر از ابتدای ماه مبارک رمضان در دو رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.
در رده بزرگسالان که ۱۴ تیم شرکت داشتند ،  دو تیم طوفان الف و دهنوجوان به فینال راه یافتند و در دیدار فینال تیم دهنوجوان موفق شد با نتیجه  ۳ بر ۲ حریف  خود را شکست دهد  و عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.
تیم فابریک یدک در بازی رده‌بندی با شکست دادن تیم  پاس به مقام سوم رسید. تیم شباب نیز به مقام اخلاق دست یافت.
عبدالخالق درخوش از طوفان الف با ۲۶ گل زده عنوان بهترین گلزن، مهدی درویشی از دهنوجوان بهترین بازیکن، محمد درخواره از پاس بهترین دروازه‌بان و حسین آزادوار از رویدرجوان عنوان پدیده مسابقات را از آن خود کردند.
در رده سنی  پیشکسوتان ۶ تیم با هم رقابت کردند که تیم طوفان در پایان هفته پنجم با کسب ۱۰ امتیاز مقام قهرمانی را به خودش اختصاص داد.
تیم الفاروق و شهرداری با کسب ۹ امتیاز و به دلیل تفاضل گل  مقام دوم و سوم شدند. تیم  فتح جام  اخلاق این مسابقات را از آن خود کرد. در این رده ، بهمن بهابان از شهرداری با ۱۰ گل زده عنوان بهترین گلزن، مختار زراندود از طوفان بهترین بازیکن و حیدر حیدری از دهنو جوان ب به عنوان بهترین دروازه‌بان معرفی شدند. در این رقابت‌ها برای اولین بار از تکنولوژی کمک داور ویدویی استفاده شد.

 

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها