دبستان پسرانه سما شعبه یک بندرعباس برگزار کرد

رویداد بزرگ قرآنی زندگی با آیه‌ها



بزرگترین رویداد قرآنی و افطاری همزمان دانش آموزان مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی سراسر کشور در دبستان پسرانه سما شعبه یک بندرعباس برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، به منظور شکوفا سازی استعداد های قرآنی و تشویق دانش آموزان برای گسترش فرهنگ تلاوت و قرائت قرآن کریم و نیز تجلیل و تقدیر از دانش آموزان نخبه قرآنی مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی سراسر کشور و نیز برگزاری سنت حسنه افطاری دانش آموزی، سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش  بزرگترین رویداد قرآنی و افطاری همزمان در مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی سراسر کشور را تحت عنوان رویداد بزرگ قرآنی آیه های زندگی برگزار کرد.
فضل الله صمیمی معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت:  محفل انس با قرآن تحت عنوان "زندگی با آیه ها" در دبستان پسرانه سما شعبه یک بندرعباس برگزار  شد.
فریبا مرادپور مدیر دبستان پسرانه سما شعبه یک بندرعباس گفت: بزرگترین رویداد قرآنی و افطاری همزمان در مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی  تحت عنوان رویداد بزرگ قرآنی آیه های زندگی در این واحد آموزشی با حضور  رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، اسماعیل پاکنژاد نماینده دفتر نهاد رهبری واقع در دانشگاه،  دهقانی معاون هماهنگی،  صمیمی معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان،  محمدی نژاد،  عامری مدیر مسئول مشارکت ها در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، ایوب روشی و کمالی مسئول اذان و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان و هیئت همراه ، برخی از مدیران، کارمندان و پرسنل مدارس سما بندرعباس برگزار شد.
فریبا مرداپور گفت: محفل انس با قرآن توسط چهار قاری در سطح استانی و ملی برگزار شد که یک نفر از این قاریان  حاجی زاده مربی قرآنی دبستان سما شعبه یک بود و  در ادامه برخی از دانش آموزان نیز به قرائت قرآن پرداختند. مدیر دبستان پسرانه سما شعبه یک بندرعباس اظهار داشت: جامعه هدف و مخاطب این ویژه برنامه بر حسب بخشنامه آموزش و پرورش کلیه مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی بوده که به صورت مدرسه محور برگزار شد.
بابک دهقانی معاون پرورشی دبستان پسرانه سما شعبه یک بندرعباس  گفت: دبستان پسرانه سما شعبه یک بندرعباس با ۲۷ نفر  از دانش آموزان حافظ و قاری قرآن  در مسابقات طرح قدس سما عنوان برتر را کسب کردند و برخی از همکاران و مدعوین این برنامه قرآنی را با عنوان زندگی با آیه ها برگزار کرد.
وی بیان داشت : این ویژه برنامه در هر استان و هر منطقه، ناحیه صرفا یک برنامه محوری به صورت پایلوت در یکی از مدارس غیر دولتی، هیئت امنایی که از تعداد دانش آموز زیادی برخوردار بوده و دارای فضا و امکانات مناسب برای برگزاری مراسم پایلوت می باشد و دارای بیشترین تعداد حافظان و قاریان و قهرمانان قرآنی است که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها