جام رمضان روستای سولقان

ثامن کردر رضوی جام قهرمانی را بالای سر برد



در دیدار نهایی دومین دوره رقابت‌های فوتسال جام رمضان روستای سولقان،  تیم های ثامن کردر رضوی و اتحاد گورزانگ در حضور پرشور تماشاگران به مصاف هم رفتند.


به گزارش صبح ساحل ، این دیدار جذاب و هیجان انگیز بابرتری ۲ بر یک به سود  ثامن به پایان تا ثامن کردر رضوی عنوان قهرمانی دومین دوره رقابت های فوتسال جام رمضان روستای سولقان را از آن خود کند‌.


در این دیدار اتحاد گورزانگ با گل سیاوش رحیمی تا یک دقیقه به پایان بازی ازحریف پیش بود و بازیکنان و هواداران این تیم خود رابرای جشن قهرمانی آماده می کردند که روح الله علیمحمدی گل مساوی را برای ثامن کردر به ثمر رساند  و در حالی که تنها چندین  ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود محمد کریمی آقای گل و بهترین بازیکن رقابت ها بایک ضربه  زیبا سند قهرمانی ثامن کردر رضوی را امضا کرد تا جای قهرمان عوض شود و هواداران ثامن جشن قهرمانی را برپا کردند.


درمراسم اختتامیه این رقابت ها  سلحشور فرماندار شهرستان میناب ، مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان ،  قاسم رنجبریان رئیس هیئت فوتبال استان ، حسن رافتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب  ، اعضای  شورای اسلامی میناب و حضور داشتند و لوح یادبود و جام قهرمانی ر ابه بازیکنان و تیم قهرمان اهدا کردند.


در این  رقابت ها بهترین دروازه بان ، ابوالفضل ذاکری از تیم ثامن کردر، پدیده مسابقات ، محمد پورجعفر از تیم ساحل حکمی،  بازیکن اخلاق ، امیر محمد دیداری از تیم جوانان پولاد قاسمی، بهترین مربی ، ابراهیم ذاکری از تیم ثامن کردر ،  بهترین بازیکن و آقای گل  محمد کریمی از تیم ثامن کردر و تیم اروند دودو به عنوان تیم اخلاق معرفی شدند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها